[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Vállalkozói tevékenységet folytatók elektronikus ügyintézése a gyakorlatban – telepengedély, kereskedelmi ügyek, szálláshely szolgáltatók, cégkapu, ügyfélkapu



Title: Vállalkozói tevékenységet folytatók elektronikus ügyintézése a gyakorlatban – telepengedély, kereskedelmi ügyek, szálláshely szolgáltatók, cégkapu, ügyfélkapu
Vállalkozói tevékenységet folytatók elektronikus ügyintézése a gyakorlatban – telepengedély, kereskedelmi ügyek, szálláshely szolgáltatók, cégkapu, ügyfélkapu
Vállalkozói tevékenységet folytatók elektronikus ügyintézése a gyakorlatban – telepengedély, kereskedelmi ügyek, szálláshely szolgáltatók, cégkapu, ügyfélkapu
Budapest, 2023. november 13. hétfő
További információ, jelentkezés

Tisztelt Partnerünk!

Átlagosan 10-ből 8-9 engedély elutasításra kerül, amelyet vállalkozói tevékenység megindítására, folytatására, bejelentési kötelezettség alá eső tevékenység, ipar-és kereskedelmi engedélyek tárgyában nyújtanak be az illetékes hatósághoz.
Hiánypótló képzésünk gyakorló hatósági ügyintéző előadásában próbál segíteni abban, hogy ez az arány lényegesen javuljon, a vállalkozók, könyvelőik, jogi képviselőik jelentős időt, energiát takarítsanak meg azzal, hogy a megfelelő kérelmeket, a megfelelő helyen és módon nyújtják be.
Képzésünk kifejezetten gyakorlati segítséget nyújt a cégkapu, ügyfélkapu használatában is a kereskedelmi engedélyezés folyamatában.

Molnár Melinda, Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Kereskedelmi hatósági, igazgatási ügyintéző.

Miben segít a képzés:

  • Vállalkozás indítása
  • Vállalkozói alapfogalmak, tevékenységek részletezése – KSH besorolás alapján
  • Ágazati jogszabályok
  • Segítséget nyújtó központi rendszerek használata (KAVIR, EVNY, Cégnyilvántartás, ingatlan-nyilvántartás stb.)
  • Mi a különbség bejelentési kötelezettséggel járó tevékenység és engedélyezési eljárások között
  • Elektronikus kapcsolattartás háttere (ügyfélkapu/cégkapu, E-papír, E-önkormányzat)
  • Hogyan kell elektronikus ügyet indítani ügyfajtánként (ipar, kereskedelem, szálláshely)
  • Új bejelentések, adatváltozások, megszűnések
  • Elektronikus nyomtatványok kitöltése – mellékletek kezelése
  • Elektronikus nyomtatványok beküldése
  • Gazdasági tevékenységek megkezdése a bejelentések után
  • Ügyintézési határidők
  • Elektronikus iratok fogadása – letöltés ügyfélkapuról, cégkapuról – tartós tárhely
  • Konzultációs kérdések

A képzés videókonferencia formájában is elérhető lesz, a tantermi képzést követően.

 

Időpont: 2023. november 13. hétfő 9:30-15:00
Jelentkezési határidő: 2023. november 9. LÉTSZÁMKORLÁTOS!
Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest****)

Részvételi díj:

Tantermi képzés díja: 39.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.

Visszanézhető videókonferencia díja: 31.623 (24.900 Ft + 27% áfa), Ft / fő

Ha nem tud részt venni a képzésen válassza a visszanézhető videókonferenciát! A tantermi képzés visszanézhető videófelvételhez 12 hét korlátlan hozzáférést adunk.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • Több mint 30% kedvezmény érhető el 3+1 és 5+1 alkalmas hibrid bérleteinkkel.
  • Díjmentes részvétel ÖRÖKBÉRLET 12 hónapos szervezeti tagsággal (1 fő / képzés).
Jelentkezem a képzésre!

Szeretettel várjuk Önöket képzésünkre!
Nagy Orsolya, ügyvezető
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/003055

Segíthetünk?
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
E-mail:jelentkezes@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Leiratkozás   |   Megtekintés böngészőben