Provokatív, kifejezetten cégvezetőknek szóló gyakorlati előadásunkban feltesszük a kérdést: valóban fejlődik a marketing? Az AI megjelenése új lehetőségeket nyit? Ellenség vagy segítség? Mi történik, ha a miközben a Meta- és Google-hirdetések egyre drágábbak, de közben egyre rosszabbul is célozhatók, irtózatos mennyiségben megjelennek az AI-generálta szövegek és vizuális anyagok? Ha minden ügyfeled a ChatGPT-t kérdezi majd és nem keres rád Google-ben, akkor lesz SEO-ból AIO (mesterségesintelligencia-optimalizálás). Egyre alacsonyabb a digitális marketing célzóképessége, az egyre növekvő tartalmi igényt pedig profi stábok helyett laptop előtt srácok állítják elő, de akkor mi várható a marketingkommunikáció területén? Mire készüljünk és hová költsünk 2025-ben, hogy a technológiai tünemények lelkes kipróbálása mellett a vállalkozás valódi céljait szolgáljuk: ügyfelet és bevételt teremtsünk? Szakértőnk, Sipos Zoltán marketingstratéga bemutatja, hogy miképp omlik össze az ügynökségi modell, miközben még nincs a helyében más és mit lehet tenni egy olyan kommunikációs korszakban, mikor a kattintások száma csökken, a méréseink pedig pontatlanná válnak. |