Erősítsd meg az e-mail címed

--
Üdv

A nevem Howard G. Buffett, amerikai üzleti mágnás és befektető, a Howard G Buffett Alapítvány alapítója és ügyvezető igazgatója az USA-ban

A Howard G Buffett Foundation egy amerikai humanitárius jótékonysági szervezet, amelyet az Egyesült Államokban alapítottam jótékonysági támogatásom kezelésére, ezért egyenként 3 250 500 USD-t adományozom az első 25 ismeretlen kiválasztott érvényes e-mailnek.

Ennek a folyamatnak az e-mailek kiválasztását azonban a számítógépes e-mail kiválasztási rendszeren (ESS) keresztül hajtották végre az Ön országában található több mint 100 e-mail címet tartalmazó adatbázisból.

Tehát mivel a szerencsés, és hogyan igényelheti pénzét, kérem, válaszoljon nekem, hogy ez az ismeretlen kiválasztott (EMAIL) érvényes.

Várom válaszát, amely megerősíti, hogy ez az e-mail érvényes
az email címem: info.bufett@xxxxxxxxx

Üdvözlettel
Howard Graham
Howard G Buffett Alapítvány