Döntés, utána eredmény a fogászaton. De milyen eredmény?

Tisztelt Hölgyem, Uram!

Hány ember küzd napi szinten azzal a problémával, hogy a kisebb nagyobb mértékben hiányos fogazatával kapcsolatban kihez forduljon bizalommal.

Néhány hónapja hozzánk forduló nagyon kedves páciensünk mondta a konzultációt követően: "Én most a szívem helyett az eszemre hallgattam, ezért vagyok itt, fogjanak hozzá a fogaim rendbe tételéhez!"

Mit is jelent ez? Én is hosszú éveken keresztül a család barát fogorvosnőhöz jártam, mert Ő nagyon kedves, mindig elvégezte a feladatát, stb. Volt egy bizonyos fokú kötődés az irányába, el sem tudtam volna képzelni, hogy később valaki más foglalkozzon a fogaimmal. Mekkora volt Ő az én szememben, amikor egyszerre betömött két fogamat!!! DE soha nem mondta, hogy összességében kellene nézni a fogazatot, mert lehet, hogy az egyik oldalon betömött fog statikailag befolyásolhatja a másik oldal fogainak biztonságát.

Hogy is van ez???

Az Ekvident Fogászaton az első alkalommal, a konzultáción részletesen elmagyarázzuk ezt Önnek, nem negyed órában és nincs kényszer, bátran kérdezhet bármit, ami a fogazat működésével kapcsolatos, mert Ön nem negyed óra a rendelési időnkből. Fontos, hogy az alapos tájékoztatás után teljes megértést követően, gördülékenyen lehessen haladni egy évek óta folyó probléma megoldásával a mindenki által vágyott cél elérése érdekében.

A hozzánk érkező páciensekről azt is elmondhatjuk, hogy az eszük alapján hozták meg a döntést, és indultak el az ország legtávolabbi részéből is, hogy végre biztonsággal lezárják az évek óta tartó fogászati problémájukat. Ám amikor megismerkednek az Ekvident Fogászat működésével nem csak az eszük, hanem a szívük is dönt, biztonságban érzik magukat.

Az év elején érkezett egy úr a fiával. Elmondása alapján az elmúlt időszakban több ismerősének készült fogpótlás, de nincs olyan személy, akinek rendben is lett volna. Vagy kényelmetlen, nem az Ő fogtömege van a szájában vagy nem tudja használni, nem tud vele rágni, illetve olyannal is találkozott, akinek nem tetszett az elkészült fogpótlás. De kifizette és viseli következményeit a rossz döntésének.

A páciensünk ezt nem szerette volna, ezért eljött Szegedre a fiával együtt. Néhány hét múlva átadásra került számára az a fogpótlás, amivel biztosan nem lesznek olyan problémái, mint amivel ismerősei küzdenek, élheti tovább az életét, fogászati problémája megoldódott.

Az Ekvident Fogászattal kapcsolatban mindegy, hogy valaki az eszére vagy a szívére hallgat, mindenképpen a legjobb döntést hozza meg, ha itt kér segítséget fogazata rendbe tételére.

Ezért fontos a konzultáció, ami nem egy fogászati szék mellett történik, hanem olyan környezetben és körülmények között, ahol Ön valósággal, illetve a fogászati esetével kapcsolatos tényszerű információk birtokába kerül, mielőtt az ellátás lépései elkezdődnek.

Kérjen időpontot konzultációra, várjuk Önt!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

+36709488833

Az e-mail címet, amire ezt a levelet küldtük, Ön a cége elektronikus elérhetőségeként jelölte meg, egy az Interneten szabadon elérhető, nyilvános céginformációs weboldalon. Ezzel lehetővé tette a kereskedelmi és szolgáltató, illetve egyéb cégeknek, hogy az Ön vállalkozása számára szolgáltatásokat, kereskedelmi információkat, ajánlatokat, kedvezményeket mutassanak be.  E-mail címe kezelésénél teljes mértékben betartjuk a vonatkozó Adatvédelmi Törvény előírásait. Ha az Ön feltételezése szerint mindezek ellenére került volna adatbázisunkba e-mail címe, úgy elnézését kérve ajánljuk figyelmébe az alábbi leiratkozási opciót!

Email címed kezelése

You're Subscribed to: Fogászat fájdalom nélül using the address: info@xxxxxxxxx

Feliratkozás kezelése
Automatikus leiratkozás