Kihez forduljon bizalommal?

Tisztelt Hölgyem, Uram!

Hány ember küzd napi szinten azzal a problémával, hogy a kisebb nagyobb mértékben hiányos fogazatával kapcsolatban kihez forduljon bizalommal.

Március elején hozzánk forduló nagyon kedves páciensünk mondta a konzultációt követően: "Én most a szívem helyett az eszemre hallgattam, ezért vagyok itt, fogjanak hozzá a fogaim rendbe tételéhez!"

Mit is jelent ez? Én is hosszú éveken keresztül a család barát fogorvosnőhöz jártam, mert Ő nagyon kedves, mindig elvégezte a feladatát, stb. Volt egy bizonyos fokú kötődés az irányába, el sem tudtam volna képzelni, hogy később valaki más foglalkozzon a fogaimmal. Mekkora volt Ő az én szememben, amikor egyszerre betömött két fogamat!!! DE soha nem mondta, hogy összességében kellene nézni a fogazatot, mert lehet, hogy az egyik oldalon betömött fog statikailag befolyásolhatja a másik oldal fogainak biztonságát.

Hogy is van ez???

Az Ekvident Fogászaton az első alkalommal, a konzultáción részletesen elmagyarázzuk ezt Önnek, nem negyed órában és nincs kényszer, bátran kérdezhet bármit, ami a fogazat működésével kapcsolatos, mert Ön nem negyed óra a rendelési időnkből. Fontos, hogy az alapos tájékoztatás után teljes megértést követően, gördülékenyen lehessen haladni egy évek óta folyó probléma megoldásával a mindenki által vágyott cél elérése érdekében.

A hozzánk érkező páciensekről azt is elmondhatjuk, hogy az eszük alapján hozták meg a döntést, és indultak el az ország legtávolabbi részéből is, hogy végre biztonsággal lezárják az évek óta tartó fogászati problémájukat. Ám amikor megismerkednek az Ekvident Fogászat működésével nem csak az eszük, hanem a szívük is dönt, biztonságban érzik magukat.

Elmondásuk alapján az elmúlt időszakban több ismerősüknek készült fogpótlás, de nincs olyan személy, akinek rendben is lett volna. Vagy kényelmetlen, nem az Ő fogtömege van a szájában vagy nem tudja használni, nem tud vele rágni, illetve olyannal is találkozott, akinek nem tetszett az elkészült fogpótlás. De kifizette és viseli következményeit a rossz döntésének.

A pácienseink ezt nem szerették volna.  Ha nincs szükség implantátumra, 3 alkalom után átadásra kerül az új fogpótlás, amivel biztosan nem lesznek olyan problémái, mint amivel ismerősei küzdenek, élheti tovább az életét, fogászati problémája megoldódott.

Az Ekvident Fogászattal kapcsolatban mindegy, hogy valaki az eszére vagy a szívére hallgat, mindenképpen a legjobb döntést hozza meg, ha itt kér segítséget fogazata rendbe tételére.

Ezért fontos a konzultáció, ami nem egy fogászati szék mellett történik, hanem olyan környezetben és körülmények között, ahol Ön valósággal, illetve a fogászati esetével kapcsolatos tényszerű információk birtokába kerül, mielőtt az ellátás lépései elkezdődnek.

Kérjen időpontot konzultációra, várjuk Önt!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

+36709488833

Az e-mail címet, amire ezt a levelet küldtük, Ön a cége elektronikus elérhetőségeként jelölte meg, egy az Interneten szabadon elérhető, nyilvános céginformációs weboldalon. Ezzel lehetővé tette a kereskedelmi és szolgáltató, illetve egyéb cégeknek, hogy az Ön vállalkozása számára szolgáltatásokat, kereskedelmi információkat, ajánlatokat, kedvezményeket mutassanak be.  E-mail címe kezelésénél teljes mértékben betartjuk a vonatkozó Adatvédelmi Törvény előírásait. Ha az Ön feltételezése szerint mindezek ellenére került volna adatbázisunkba e-mail címe, úgy elnézését kérve ajánljuk figyelmébe az alábbi leiratkozási opciót!

Email címed kezelése

You're Subscribed to: Fogászat fájdalom nélül using the address: info@xxxxxxxxx

Feliratkozás kezelése
Automatikus leiratkozás