[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

ERP kiválasztás 3 hónap alatt? - 2. RÉSZ 🟢PEAS🟢



Title: ERP kiválasztás 3 hónap alatt? - 2. RÉSZ 🟢PEAS🟢

ERP kiválasztás 3 hónap alatt  - 2. rész

 

Múlt heti hírlevelünkben végigkalauzoltuk Önt az ERP kiválasztás első három lépésén. Most pedig nézzük meg, hogyan folytatódik tovább a szelekció!

 

🟢 4. lépés - előválogatás: kb. 1 hét

Eljött az ideje, hogy leszűkítse lehetséges ERP beszállítóit, ennek érdekében csökkentse potenciális partnerei számát (legfeljebb) 3-ra. Helyesen jár el, ha a döntés meghozatalakor a szoftverek hasznosságára koncentrál és nem pusztán anyagi szempontokat mérlegel. Segíthet önnek, ha ezek mellett figyelembe veszi a beszállító reakcióidejét és referenciáit.

🟢 5. lépés - rendszerbemutatók: kb. 1. hét

Törekedjen arra, hogy az összes bemutató 1 hét alatt végbemenjen! Ha egy beszállító anélkül szeretné megtartani a prezentációt, hogy megpróbálná megérteni céges működését vagy felmérni fájdalompontjait, az intő jel lehet.

🟢 6. lépés - interjúk: kb. 1 hét

Adjon esélyt minden kulcspozíciókban dolgozó munkatársának arra, hogy egy interjú keretében megismerhesse a beszállítókat és az általuk kínált szoftveres megoldásokat. Természetesen ez egyben kollégáinak is jó lehetőség arra, hogy megfogalmazzák a szoftverrel szemben támasztott elvárásaikat.

🟢 7. lépés - döntés: kb. 1 hét

Mielőtt meghozná a végleges döntést, tegye fel magának a következő kérdést: Megvan-e minden információm a végső döntés meghozatalához? Ha a válasz nem egy egyértelmű igen, akkor NE DÖNTSÖN! Kérjen további rendszerdemó(ka)t a kiszemelt beszállítótól. Ha lehetősége nyílik rá, látogasson el személyesen is leendő partnere székhelyére és ismerje meg a cég vezetőségét és munkatársait.

🟢 8. lépés - szerződéskötés: kb. 1 hét

Gratulálnunk, hiszen kiválasztotta azt a rendszert, mely a legteljeskörűbben lefedi vállalati működését!
A szoftver licencek adásvételére csakúgy, mint azok használatára speciális szabályok vonatkoznak (Szerzői jogi törvény, 1999. évi LXXVI. (76.)). Ha nem jártas ezen a területen, akkor javasoljuk, hogy vállalati jogásza segítségével finomhangolja a szerződéseket.

🟢 9. lépés - projektindítás: kb. 1 hét

A beszállítóval közösen tartsanak projektindító megbeszélést, és állítsák össze az implementációra és a képzésre vonatkozó ütemtervet! Egyeztessék a telepítési folyamat részleteit, és határozzák meg a hozzáférések kiosztásának körülményeit!

 

Cégünknél, az IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.-nél 3-6 hónapos implementációs ciklusokban dolgozunk annak érdekében, hogy megőrizzük a bevezetés lendületét. Célunk minden esetben az, hogy az általunk telepített rendszerek gyorsan működőképessé váljanak, hiszen így biztosíthatjuk partnereinknek beruházásuk mielőbbi megtérülését.

 

Ha vállalatirányítási rendszert szeretne bevezetni, keresse kollégánkat az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

 

Farkas Dávid
☎️ +36 20 375 8384
✉️ farkas.david@xxxxxxxx

Inkább írna nekünk? Kattintson az alábbi gombra!

 

Üdvözlettel,

a PEAS csapata

www.peas.hu

Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus levezési cím, amelyre ezt a hírlevelet küldtük, nyilvánosan bárki számára elérhető cégnyilvántartásból (közhiteles és nyilvános adatbázisból) származik vagy megvásárolható marketing adatbázisban rögzített vállalati elektronikus elérhetőségeként van megjelölve. Az üzenet a cég nyilvános e-mail címére került kiküldésre, amely a hatályos jogszabályoknak megfelelően közérdekből nyilvános adatnak minősül. Amennyiben nem szeretne további hasonló tartalmú üzenetet kapni tőlünk, bármikor leiratkozhat hírlevelünkről a  Leiratkozás  linkre kattinrva.