[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Marketing, PR és Digital Sales a pénzintézeteknél - Változások, új irányok, stratégiák 2021-ben!



Title: Marketing, PR és Digital Sales a pénzintézeteknél - Változások, új irányok, stratégiák 2021-ben!
Vegyen részt rendhagyó és új online konferenciánkon INGYENES regisztrációval! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
                                                           
 
Online verzió >>
 
 
 
 
MARKETING, PR ÉS DIGITAL SALES A PÉNZINTÉZETEKNÉL
 
Változások, új irányok, stratégiák 2021-ben
 
2021.03.23. - ONLINE
 
 
 
 
 
Vegyen részt online eseményünkön INGYENESEN és ismerjen meg új, izgalmas és sikeres stratégiákat a Portfolio segítségével! >>
 
 
 
FÓKUSZBAN
 
Ezen a rendhagyó és új online eseményen bankok és pénzintézetek marketing- és PR-vezetői beszélgetnek és vitáznak arról, milyen hatással van a koronavírus a pénzügyi kommunikációra és marketingre, szó lesz a szükséges és felgyorsított fejlesztésekről, és természetesen betekintést nyerhetünk az elmúlt egy év munkafolyamataiba is.

Mik voltak a pénzügyi szektor termékeinek eddig bevált kommunikációs, kreatív és értékesítési stratégiái? Mit és hogyan kellett áttervezni annak érdekében, hogy alkalmazkodni tudjanak a rendkívüli helyzet miatt kialakult, folyamatosan változó körülményekhez? A beszélgetések résztvevői megvitatják majd a szektor tapasztalatait, az új kommunikációs és értékesítési stratégiák térnyerését az elmúlt egy évben, és bemutatják, hogy mik a 2021-es prioritások a szektor marketingtevékenységében.

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
 
 
 
RÉSZLETEK >>
 
 
 
 
KIEMELT TÉMÁK
 
  • Átalakultak a kommunikációs csatornák: mindenkinek jó az új irány?
  • 2020: a szupergyors stratégiaváltások éve
  • A digitalizáció kötelező: de milyen hatásai vannak a marketing- és PR-folyamatokra?
  • Hogyan változtak az offline tevékenységek? Egyáltalán: van még offline marketing és PR?
  • Hogyan és miben tudott fejlődni az online marketing?
  • Milyen eredményeket hoztak az újfajta digital sales technikák?
  • Beszéljünk az elavult stratégiákról is: mivel váltsuk ki őket?
  • Az online és offline mérési és kiértékelési pontok tapasztalatai
 
 
 
INGYENES REGISZTRÁCIÓ >>
 
 
 
 
 
 
KINEK AJÁNLJUK
 
 
  • Marketing és PR specialisták és -vezetők,
  • kkv szektor közép- és felsővezetői,
  • értékesítők, tanácsadók,
  • bankok és biztosító IT-beszállítóinak és tanácsadók.
 
 
 
ÉRDEKEL >>
 
 
 
 
 
ONLINE RÉSZVÉTELLEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ
 
 
Online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint: - chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra - egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék). A rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet - a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket - egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni.
A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@xxxxxxxxxxxx-ra.

Az online esemény megtekintésének technikai feltételei az alábbi helyen ismerhetők meg: https://support.livestorm.co/article/19-technical-requirements-livestorm
A technikai feltételek fennállása az alábbi helyen tesztelhető: https://app.livestorm.co/connectivity-test

A fenti technikai feltételek hiányában az on-line rendezvény megtekintése lehetetlenné válhat vagy csak minőségi hibásan lehetséges. A Net Média Zrt. kizárja a felelősségét azért, ha a látogató a fenteik szerinti technikai minimálfeltételek hiánya miatt vagy egyéb, a Net Média Zrt. felelősségi körén kívüli okból nem tudja vagy csak részben tudja megtekinteni a rendezvényt.