Eszközét hackerek támadták meg. Ismerje meg a részleteket ASAP!

Szia

Profi programozó vagyok, aki csak feltörte készüléke operációs rendszerét.

Több hónapja vagy a felügyeletem alatt.
A helyzet az, hogy készülékét egy felnott webhelyen keresztül fertozte meg egy
nemrégiben felkeresett webhely.

Hadd magyarázzak el mindent részletesen, ha nem sokat tudsz errol.
A trójai vírus teljes hozzáférést és ellenorzést biztosít az eszköz felett.
Ugyanígy látok mindent, ami a képernyon megjelenik, aktiválhatom a kamerát és a
mikrofont az Ön tudta nélkül.

Ezen felül hozzáférhetek a teljes közösségi média névjegyzékéhez és a teljes
könyvtárához is.

Megkérdezheti, hogy a víruskereso miért nem tudta felismerni a rosszindulatú
programomat?

- A rosszindulatú programom illesztoprogramot használ, és az aláírása 4
óránként frissül, így a víruskeresoje csendes.

Készítettem egy videót, amely megmutatja, mennyire elégedett vagy a képernyo
bal oldalán, és a jobb oldalon láthatod az akkor nézett videót.
Egy kattintás elegendo ahhoz, hogy ezt a videót elküldjem a teljes levelezési
és közösségi névjegyzékre.
Továbbmehetek, és közzétehetem az összes e-mail és üzenetküldo hozzáférési
adatait is.

Ha ezt el akarja kerülni, akkor:
Intézze az  1300 dollár (USA dollár) átutalását a bitcoin pénztárcámba (ha nem
tudja, hogyan kell ezt csinálni, akkor keresse fel a Google-t: „Vásároljon
bitcoinot”).

Saját Bitcoin pénztárcám (BTC pénztárca): 14MqefrM5WMe526Dpe1frodSRjD2Kn9hTH

A fizetés kézhezvétele után azonnal törölöm a videót, és biztosíthatom Önöket,
hogy soha többé nem hallanak tolem.
50 órája van (2 nap +) a fizetés megszervezésére.
A levél elolvasása után automatikusan értesítést kapok, ezért az idozíto attól
a pillanattól indul, amikor elolvasta ezt a levelet.

Nem kell megpróbálni válaszolni nekem, mert értelmetlen (a feladó címe
automatikusan generálódik).
Semmi értelme panaszt benyújtani, mivel ez az e-mail nem osztható fel, mint a
bitcoin címem.
Soha nem követek el hibákat.

Ha megtudom, hogy megpróbálta megosztani ezt az e-mailt bárki mással, akkor
privát videója azonnal mindenki számára elérheto lesz.

Tisztelettel.