Távmunka, munkaidőkeret, munkarend?
Ez az egyetlen megoldás a jelenlegi járványügyi helyzetben.
Tisztelt !
A koronavírus-járvány miatti helyzetben számos soron kívüli intézkedésre van szükség. A fertőzés elkerülése, de legalábbis annak lassítása miatt már nagyon sok cég és szervezet döntött a távmunka elrendelése mellett. A távmunka azonban nem az egyetlen megoldás. Ismernünk kell az egyéb rugalmas munkavégzési lehetőségeket is, ez különösen azokban az iparágakban fontos, ahol a home office kivitelezhetetlen. Ehhez azonban számos kérdésre kell tudnunk a választ:
- Mi a jogi korlátja a home office munkáltató általi egyoldali elrendelésének? Hogyan álljunk neki a home office bevezetésének?
- Milyen helyzetekben szükséges a munkavállaló hozzájárulása?
- Miről rendelkezhet egyáltalán a munkáltató?
- Mit kell tudni az otthoni munkavégzéshez kapcsolódó költségek viseléséről?
- Mi a különbség a távmunka (home office), a munkaidőkeret és az egyéni munkarend között?
- Mit tehetünk azokban az ágazatokban, munkakörökben, ahol a távmunkavégzés nem kivitelezhető?
Nem kell külön munkajogászhoz fordulnia! Online képzésünkön megismerheti az összes, az általános munkarendtől eltérő foglalkoztatási forma szabályait.
Hadd ajánljam a figyelmébe 4 leckéből álló online képzésünket:
Távmunka, munkaidőkeret, munkarend
– a rugalmas munkavégzés előnyei
Online képzés gyakorlati tippekkel,
iratmintákkal és ellenőrzőtesztekkel
A képzés időpontja: Online képzésünkhöz bármikor csatlakozhat.
Hogyan működik az online képzés?
➞ Jelentkezés
➞ Azonnali hozzáférés a leckékhez
➞ Ellenőrzőteszt
➞ Személyre szóló oklevél