[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Házipénztár, Számlázás, Számlakorrekció, Online Adatszolgáltatás - változó szabályok



Tisztelt Cégvezető, Ügyintéző!

Minden cég (ahol van kimenő- vagy bejövő készpénzforgalom) köteles a házipénztárt érintő bevételekről és kiadásokról naprakész nyilvántartást vezetni. Az erre vonatkozó és a kapcsolódó számlázási szabályok az elmúlt időszakban többször is változtak. Mik a jelenleg érvényben lévő előírások? Milyen lehetőségek vannak, és mi az, amit mindenképpen be kell tartani? Mi várható egy ellenőrzésnél? Szakértő előadóink megkönnyítik az értelmezést és a gyakorlatban jól alkalmazható megoldásokat mutatnak.

A HÁZIPÉNZTÁR és készpénzfizetés számviteli szabályai

2020. március 02., Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

A házipénztárhoz kapcsolódó naprakész nyilvántartás vezetésének általános és speciális helyzetekre vonatkozó előírásai, a pénztárgép és a számlázás szabályai az elmúlt években számos alkalommal változtak.

Előadásunk keretében a 2020-ban érvényes, aktuális szabályozást mutatja be részletesen szakértőnk.

 

Számlázás, számlakorrekciók 2020 –
Kötelező kibocsátói elektronikus adatszolgáltatás 2020. július 1-jétől​
2020. február 12., Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

2020. július 1-jétől kötelezővé válik az online számla kiállítás, vagy más néven kibocsátói elektronikus adatszolgáltatás – adóértékhatárra tekintet nélkül – minden olyan esetben, ha a vevő is adóalany. 2021-től pedig a magánszemélyek felé kiállított számlára is vonatkozik majd ez a szabály. A legnagyobb problémát azonban a befogadott számlákra vonatkozó kötelező adatszolgáltatás fogja okozni. Az előadás célja, hogy a résztvevők egységes képet kapjanak az érvényben lévő és a módosuló számlázási szabályokról.

Kedvezményes jelentkezési lehetőség: 19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezéskor beírják a kedvezmény kód rovatba: SZS199212

 

Számlázási ügyintézői ismeretek /16 óra/ 
Államilag engedélyezett /E-001894/2019/D016/

A számlázási ügyintéző fő tevékenysége a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzése, illetve az azokban való közreműködés. Sokan dolgoznak ezen a területen minden szükséges végzettség nélkül, illetve sok esetben kisebb méretű cégeknél a számlázási feladatok az irodavezetőre hárulnak. Képzésünk célja, hogy gyakorlati segítséget, tudást nyújtsunk azoknak, akik most kezdik a számlákkal való ismerkedést, és szeretnének átlátni a pénzügyi folyamatokat, kötelezettségeket.

2020. március 04 - 05. BUDAPEST  

2020. március 17 - 18. SZÉKESFEHÉRVÁR  

2020. június 09 - 10. BUDAPEST   

 

<<<<<>>>>>

Szeretné tudását jobban elmélyíteni más területeken is? 

Közbeszerzési alapképzés /12 óra/ - Bevezetés a közbeszerzésbe

2020. február 04 - 05.

Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés - Dr. Kulcsár Zoltánnal

2020. február 24 - 25.

Munkavédelmi képviselő alapképzés

2020. február 24 - 25.

Számlázási ügyintézői ismeretek /16 óra/ 

2020. március 04 - 05.

Munkavédelmi képviselő továbbképzés

2020. március 05.

Adatvédelmi Tisztviselő /DPO/ Képzés - SZÉKESFEHÉRVÁR

2020. március 26 - 27.

EKAER ügyintézői ismeretek képzés /12 óra/ – 2 nap

2020. április 06 - 07.

Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés - Dr. Kulcsár Zoltánnal

2020. április 06 - 07.

 
RENDEZVÉNYNAPTÁR>>

Tisztelettel várjuk jelentkezését!

Üdvözlettel:

az Infoszféra Kft. csapata
+36-30-3184455

 

Az Önök e-mail címét a Bisnode Magyarország Kft. szolgáltatta társaságunk részére. Ezen e-mail cím marketing célra való felhasználásának jogalapja vagy az e-mail cím közérdekből nyilvános adat jellege vagy, az Önök által az adatszolgáltatónak az e-mail cím marketing célra való felhasználására adott hozzájárulása.