Tisztelt Cégvezető, Ügyintéző!
A hulladék adatszolgáltatást 2020. évtől új módon, az OKIRkapun keresztül kell benyújtani! A február 19-én megrendezésre kerülő konferencia során áttekintést adunk az adatszolgáltatással, nyilvántartással, bevallással kapcsolatos feladatok, kötelezettségek változásairól. A nap folyamán a vállalkozások feladatainak részletes áttekintésére gyakorlati példákon keresztül kerül sor. Jöjjön el konferenciánkra, rendszerezze ismereteit és kérdezzen előadóinktól!
Hulladék adatszolgáltatás, nyilvántartás, bevallás 2020-ban
ADATSZOLGÁLTATÁSI HATÁRIDŐ: MÁRCIUS 1.
Hulladékgazdálkodási adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése 2020. január 1-től OKIRkapu adatszolgáltatás használatával lehetséges * EHIR, az adatszolgáltatást érintő hatályos jogszabályok * A nyilvántartás szabályai * Adatszolgáltatás szabályai * KAÜ-login * OKIRkapu bejelentkezés * Új adatcsomag létrehozása * Adatok felvitele * Ellenőrzés futtatása, adatok javítása * Beküldés * Hulladékgazdálkodási Információs Rendszer * Hulladékgazdálkodás összesített adatai * Konzultáció
2 helyszínen, 2 időpontban:
2020. február 18., Székesfehérvár
2020. február 19., Budapest
|
<<<<<>>>>>
TOVÁBBI KIEMELT AJÁNLATAINK:
2020. március 9., Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
A gazdasági környezet változásai hatással vannak a környezetvédelmi termékdíj szabályozásra is. A téma sokak által ismert és elismert szakértője teljes körűen bemutatja a termékdíj szabályozást, a megfelelési lehetőségeket a megváltozott gazdasági környezetben, az egyszerűsített nyilvántartás és bevallás gyakorlatát, valamint azon termékdíj és egyéb jogszabályi lehetőségeket, megoldásokat (termékdíj raktár, adóraktár és „fizetési könnyítések”, helyes tarifálás…), amelyekkel csökkenthetők a gazdálkodói költségek.
Célunk, hogy segítséget nyújtsunk a vállalkozásoknak a sűrűn változó szabályrendszer, a bonyolult vámtarifaszám meghatározás, valamint a szerteágazó adminisztratív feladatok útvesztőjében. A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj bevallási és fizetési kötelezettség.
|
|
Környezetvédelmi Termékdíj Asszisztens Képzés /16 óra/ - 2 napos képzés
Államilag engedélyezett képzés /E-001894/2019/D017/
2020. március 23 - 24., Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
Ismerje meg a környezetvédelmi termékdíj nyilvántartás vezetését, és a megfelelő bevallás elkészítéséhez szükséges tudnivalókat 2 napos Környezetvédelmi Termékdíj Asszisztens képzésünkön.
Előadónk részletesen bemutatja a termékdíjköteles termékek meghatározásához szükséges áruosztályozási szabályokat, valamint a termékdíj-kötelezettséggel kapcsolatos teendőket és az adózási feladatok elvégzéséhez szükséges jogszabályi előírásokat. A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a termékdíjköteles termékek meghatározására az áruosztályozási szabályok szerint, valamint a termékdíj-kötelezettséggel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátására.
Az Infoszféra Kft. képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.
|
<<<<<>>>>>
Szeretné tudását jobban elmélyíteni más területeken is? Vegyen részt államilag engedélyezett, kétnapos, kiscsoportos képzésünkön a lenti témakörökben is.
Engedélyezett képzések már nem csak Budapesten, hanem Székesfehérváron is! >>
Tisztelettel várjuk jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
az Infoszféra Kft. csapata
+36-30-3184455
Az Önök e-mail címét a Bisnode Magyarország Kft. szolgáltatta társaságunk részére. Ezen e-mail cím marketing célra való felhasználásának jogalapja vagy az e-mail cím közérdekből nyilvános adat jellege vagy, az Önök által az adatszolgáltatónak az e-mail cím marketing célra való felhasználására adott hozzájárulása.
|