[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Változásokra való felkészülés - onlineszámla, elektronikus számla, GDPR



ADATVÉDELMI MUNKATÁRSAKAT FELKÉSZÍTŐ KÉPZÉS - KONFERENCIA

(ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ - DPO)

2018.08.22-23. ÉS 2018.09.10-11. Budapest

Biztos Ön is számtalan médiumban találkozott a 2018. május 25-től kötelezően alkalmazandó Európai Uniós adatvédelmi rendelettel, hiszen szinte minden céget érint.

Szükséges-e Önnek adatvédelemmel foglalkoznia?! Igen, hiszen, ha természetes személy adatát gyűjti, rögzíti, felveszi, tárolja és felhasználja, akkor adatkezelőnek minősül.

A hazai vállalkozások részére mindez új feladatnak jelent, hiszen az egy éve elfogadott szabályozás rendkívül szigorú és sokkal magasabb szintre emeli az adatok védelmét.

Kinek ajánljuk a konferenciát?

Ajánljuk adatkezelőknek és adatfeldolgozóknak, továbbá azoknak, akik a GDPR-ról már hallottak, de nem tudják, hogyan kellene azt alkalmazni, mit kell tenniük annak érdekében, hogy megfeleljenek az az elszámoltathatóság elvének és elkerüljék a szankciókat. Továbbá kitérünk a munkáltató munkavállalóval szembeni adatkezelésére, ellenőrzésére is.

Előadóink:

2018.08.22.: dr Koczka Erika - Ügyvéd/Attorney at Law, adatvédelmi szakjogász LL.M, infokommunikációs szakjogász LL.

2018.08.23.: Dr. Kulisity Mária - bírónő, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügy Bíróság

ILLLETVE

2018.09.10: dr Koczka Erika - Ügyvéd/Attorney at Law, adatvédelmi szakjogász LL.M, infokommunikációs szakjogász LL.

2018.09.11. Dr. Kulisity Mária - bírónő, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügy Bíróság

Tematika:

2018.08.22. / 2018.09.10 10.00 - 16.00 - ig

  • Az Adatvédelmi Rendelettel kapcsolatos általános jellegű információk
  • Adatvédelmi tisztviselő kinevezésével kapcsolatos szabályok, adatvédelmi tisztviselő feladatai.
  • A képzés kitér a következő kérdések részletesebb vizsgálatára gyakorlati példákkal.
    • GDPR alapfogalmak.
    • Adatvédelmi alapelvek.
    • Adatkezelők és adatfeldolgozók kötelezettségei az Adatvédelmi Rendelet szerint
    • Hogyan kell összeállítani és vezetni az adatvédelmi nyilvántartást?
    • Milyen adatkezelési jogalapok vannak.
      • Hogyan kell elvégezni egy jogos érdek tesztet?
    • Mikor kell elvégezni és hogyan az adatvédelmi hatáselemzést?
    • Mi a tennivaló adatvédelmi incidens esetén?
    • Az érintettek jogai és a kapcsolódó tájékoztatás, jogorvoslati lehetőségek.

2018.08.23. / 2018.09.11. 10.00 - 14.00 - ig

  • A munkajogi adatkezelések jogszabályi háttere és szabályozása, munkajogi specialitások, az adatvédelmi rendelet hatása az eddigi gyakorlatra, az Emberi Jogok Európai Bíróságának előremutató döntései;
  • A személyes adat, a különleges adat, a bűnügyi személyes adat kezelése a munkaviszonyban;
  • Az adatkezelés jogalapja: a munkavállalói hozzájárulás önkéntességének problémája, az érdekmérleges megítélése, gyakorlati alkalmazása;
  • A munkavállalók adatkezeléssel kapcsolatos jogai és kötelességei, a személyiségi jogok védelme, azok korlátozásának lehetőségei;
  • Miként biztosítható a munkáltató jogos gazdasági érdekeinek, jó hírnevének és üzleti titkainak védelme;
  • A felvételi eljárás során történő adatkezelés, az álláshirdetések tartalma, a pályázati anyagok kezelése, mire lehet rákérdezni a felvételi eljárás során, milyen nyilatkozat megtétele kérhető, milyen alkalmassági vizsgálatok, felvételi tesztek alkalmazhatóak;
  • A munkaviszony fennállása alatt felmerülő adatkezelés, az együttműködési és tájékoztatási kötelezettség keretében a munkavállalónak milyen adatokat kell közölnie a munkáltatóval, mikor, milyen módon;
  • A munkaviszony megszűnésével kapcsolatos adatkezelések, a munkaviszony megszűnését követően kezelhető adatok;
  • A munkavállaló munkavégzésének technikai eszközzel történő ellenőrzése és ennek bírói gyakorlata: a munkavállalók levelezésének, számítógép használatának, internetforgalmának vizsgálata, a közösségi média használata, a kamerás és GPS megfigyelés lehetőségei, az okostelefon készülékek földrajzi helymeghatározása, csomagátvizsgálás, alkoholszonda, drogteszt;
  • A titkos hang-, és képfelvételek elkészítésének, felhasználásnak szabályai és bírói gyakorlat.
JELENTKEZÉS A 2018.08.22-23-I KONFERENCIÁRA!
 
JELENTKEZÉS A 2018.09.10-11-I KONFERENCIÁRA!

 

A konferencia részletei:

2018.08.22. / 2018.09.10 10.00 - 16.00 -ig

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-16:00: dr. Koczka Erika előadása

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

2018.08.23./ 2018.09.11. 10.00 - 14.00 -ig

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-14:00: Dr. Kulisity Mária előadása

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

Részvételi díj:

  • Teljes ár: 61.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 78.613 Ft/fő/2 nap)
  • Kedvezményes ár, ha 2018. 08.16-ig / 2018.09.03 - ig jelentkezik és át is utalja a részvételi díj összegét: 59.900Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 76.073Ft/fő/konferencia)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus, gluténérzékeny ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

Helyszín:

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.)

Parkolásra vonatkozó információk: A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron. Továbbá a hotelt övező utcákbana KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni 175 Ft/óradíj megfizetése ellenében.

A változás jogát fenntartjuk!


Változások a számlázásban: online számla, elektronikus számlázás

2018.09.04., Budapest

2018.július 1-jén a számlázási szabályok több tekintetben is módosultak. Hatályba lépett a legalább 100 ezer forint áthárított adót tartalmazó számlák adatszolgáltatási kötelezettsége, de ugyan ezen a napon lépett hatályba az új archiválási rendelet, mely az elektronikus számlázásban jelent nagy előrelépést. A két számlázással kapcsolatos szabályozásnak van közös pontja is, létezik olyan elektronikus számla megőrzési módszer, mely az adatszolgáltatáson alapul.

Az előadás bemutatja az online számlaadat-szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb ismereteket, jellemző gyakorlati problémákra ad választ a regisztrációtól a megfelelő adatszolgáltatásig. Az elektronikus számlázás alapvető jogszabályi háttere felvázolásra kerül, valamint a számla megőrzésre vonatkozó szabályok változásának hatásai is bemutatásra kerülnek.

Előadónk: Czöndör Szabolcs – főosztályvezető – Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Tematika:

  • Adatszolgáltatással érintett számlák
  • Adatszolgáltatás technikája
  • Adóalanyi regisztrációs kötelezettség bemutatása
  • Adatszolgáltatás hatása a számlázó programokra
  • Nem megfelelő adatszolgáltatás esetei, következményei
  • Adóalanyi felkészülés lépései
  • Adóhivatali szolgáltatások: lekérdezések, adóhivatali számlázó program
  • Gyakori kérdések és tévhitek
  • Elektronikus számlázás jogszabályi háttere
  • Áfa törvénynek megfelelő elektronikus számla kiállítása, befogadása
  • Elektronikus számlák megőrzésével kapcsolatos új szabályozás
  • Archiválás szabály változás gyakorlati következményei

JELENTKEZZEN MOST!

 

A konferencia részletei:

Időpont: 2018.09.04. (kedd) 10.00 - 14.00

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-14:00: Czöndör Szabolcs – főosztályvezető – Nemzeti Adó- és Vámhivatal

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

Részvételi díj

  • Teljes ár: 25.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 32.893 Ft/fő/konferencia)
  • Kedvezményes ár, ha 2018. 08.29-ig jelentkezik és át is utalja a részvételi díj összegét: 23.900Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 30.353 Ft/fő/konferencia)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

 A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus, gluténérzékeny ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

Helyszín:

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.)

Parkolásra vonatkozó információk: A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron. Továbbá a hotelt övező utcákbana KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni 175 Ft/óradíj megfizetése ellenében.

A változás jogát fenntartjuk!


Aktuális konferenciáink és képzéseink

KÖZBESZERZÉSI REFERENS KÉPZÉS (OKJ FELSŐFOKÚ) - 2018. október 3-tól (Jelentkezni 2018. szeptember 20-ig lehet). BŐVEBB INFORMÁCIÓ

 

 

 

 

 

Ezt a levelet azért kapja, mert Ön korábban regisztrált internetes oldalaink valamelyikén vagy érdeklődött szolgáltatásaink iránt, vagy a közhiteles cégnyilvántartásból (Országos Cégnyilvántartási és Céginformációs Rendszer) származik; abban a cím a cégnek az elektronikus elérhetőségeként van megjelölve. Ebből következően a cím nem minősül személyes adatnak (lásd a 2011. évi CXII. Tv. 3. §-ának 1. és 2. pontját), még abban az esetben sem, ha egyébként a cég tulajdonosának vagy képviselőjének a nevét (is) tartalmazza. Mivel továbbá a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-ának (1) bekezdése értelmében csak a természetes személyektől kell előzetes hozzájárulást kérni ahhoz, hogy őket valaki - elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz felhasználásával - reklámmal közvetlenül megkeresse, a most kapott elektronikus levél nem minősülhet SPAM-nek.

Ezt a levelet azért kaptad, mert feliratkoztál a hírlevelünkre. Ha nem szeretnél több ilyen emailt kapni, az alábbi linkre kattintva egyetlen gomb nyomással törlünk az adatbázisból: Leiratkozás