[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Kötelező elektronikus közbeszerzés - gyakorlati használat 2018.06.22.



Kötelező elektronikus közbeszerzés - Az EKR rendszer használata gyakorlatban

2018.06.22. Budapest

Kérdésekés válaszok Ajánlattevőknek!

Gyakorlati tanácsok kifejezetten AJÁNLATTEVŐKNEK!

 

 

Előadónk: 

Molnár Margaréta LL.M., szakjogász, közbeszerzési szakértő, az Európai Unió EXEP szakértő munkacsoporti tagja

2018. április 15-től kötelezően alkalmazandó Magyarország összes közbeszerzési eljárásában az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer mind ajánlatkérőknek, mind ajánlattevőknek.

Az új rendszer az elmúlt évek legjelentősebb újítását hozza a közbeszerzési eljárások lebonyolítása terén, kihívások elé állítva az ajánlatkérőket és az ajánlattevőket egyaránt.

Konferenciánk célja a rendszer ismertetésén túl a rendszer használatának bemutatása, gyakorlati tanácsok biztosítása az ajánlattevői oldal résztvevőinek.

Részletes tematika:

  • az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) gyakorlati használata ajánlattevőként, a folyamatok részletes bemutatása, ajánlat összeállítása EKR-ben
  • igazolási, nyilatkozattételi kötelezettségek elektronikus ajánlattétel során
  • ajánlatok benyújtásának új szabályai az EKR rendszerben
  • hasznos tanácsok a mindennapi használathoz
  • útravaló a legfrissebb gyakorlati tapasztalatokkal

 

Időpont: 2018.06.22. 10:00 – 14:00

9:30-10:00: Regisztráció

10:00 – 12:00: A konferencia I. előadása

12:00 – 12:30: Ebéd

12:30 – 14:00: A konferencia II. előadása

JELENTKEZZEN MOST!

Részvételi díj: 

  • Teljes ár: 24.900 Ft + Áfa/fő/ konferencia (bruttó 31.623 Ft)
  • Kedvezményes ár: 22.900 Ft + Áfa/fő/ konferencia (bruttó 29. 083 Ft, a 2018.06.15-ig történő jelentkezés és a konferencia időpontjáig történő befizetés esetén)
  • 3 főnél több jelentkező esetén kérje cégükre szabott, egyedi ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Helyszín: 

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.)

Parkolásra vonatkozó információk:

A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron.

Továbbá a környező utcákban a KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni.

 

A változás jogát fenntartjuk!


EKÁER RENDSZER - SPECIALITÁSOK – KÖZÚTI ÁRUFORGALOM  A 2018. ÉVI VÁLTOZÁSOK TÜKRÉBEN

2018.06.22. Budapest

 

Előadónk: Gutyán Tibor – alezredes, NAV Vám- és Pénzügyőri Igazgatóhelyettes Úr

Az EKAER rendszer már mindenki számára ismert, a bejelentési kötelezettség, a velejáró ellenőrzések vonatkozásában, azonban a rendszer összetettsége miatt abban sokkal több minden van, mint ami elsőre látszik.

 A konferencia során bemutatásra kerül az EKAER rendszer részletes működése, a rendszer által biztosított adatok felhasználásának módjai, illetve az ez idáig elért eredményei, valamint az adóhatóság koncepcióváltásának indokai, céljai. Továbbá értesülhetnek a idei változásokról, aktualitásokról is!

 Az előadás keretében lehetőséget biztosítunk résztvevőinknek az egyedi problémák, kérdések interaktív megvitatására is.

Tematika:

EKÁER alapjai

 EKÁER működésének jogszabályi kerete, a gyakorlat tükrében

 

EKÁER működéséről szóló jogszabályok gyakorlati megközelítéssel

EKÁER szám igénylésének menete, megállapításának rendje, speciális, életszerű fuvarozási helyzetek, ellenőrzési metodika

 JELENTKEZZEN MOST!

A konferencia részletei:

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-14:00: Gutyán Tibor – alezredes, NAV Vám- és Pénzügyőri Igazgatóhelyettes Úr

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

Helyszín:

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089 Budapest, Üllői út 94-98.)

 

Teljes ár: 24.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 31.623 Ft/fő/konferencia)

  • Kedvezményes ár, ha 2018. 06.15-ig jelentkezik és át is utalja a részvételi díj összegét: 22.900Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 29.083 Ft/fő/konferencia)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

 A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét, teát, üdítőt, ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt, kávét (vegetáriánus étkezés igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

 Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

A változás jogát fenntartjuk!


Aktuális konferenciáink:

2018.06.19.: Építési beruházások közbeszerzésének egyedi szabályai és a nemzeti eljárásrend - KonferenciaElőadónk: Támis Norbert BŐVEBB INFORMÁCIÓ 

2018.06.27.: Elektronikus közbeszerzés és közbeszerzési gyakorlat– Konferencia, Előadónk: Támis Norbert BŐVEBB INFORMÁCIÓ

2018.07.04. Épületenergetikai korszakváltás 2018. - Konferencia, Előadónk: Fischer Tamás BŐVEBB INFORMÁCIÓ 

2018.07.10.: Az új online számlázás – Konferencia, Előadónk: Czöndör Szabolcs BŐVEBB INFORMÁCIÓ

 

www.tudasbolprofit.hu
www.diamondtopconsult.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

A Diamond Top Consult Kft rendszeresen küldött Önnek tájékoztatást a rendezvényeiről, ezért személyes adatai (név, e-mail cím) a címlistánkban szerepel.2018. május 25-én hatályba lépett Általános adatvédelmi rendelet („GDPR”) előírásai alapján kérjük, amennyiben nem szeretné, hogy  a jövőben bármiféle Önnel kapcsolatos adatot kezeljen, vagy nem szeretne eseményeinkről e-mailben tájékoztatást kapni, kérjük, küldjön egy Leiratkozás tárgyú üzenetet az info@diamondtopconsult címre.

 

 Bízunk benne, hogy a jövőben is kapcsolatban maradhatunk Önnel! Az Általános Adatvédelmi Törvény (GDPR) szövege itt található.

Ezt a levelet azért kaptad, mert feliratkoztál a hírlevelünkre. Ha nem szeretnél több ilyen emailt kapni, az alábbi linkre kattintva egyetlen gomb nyomással törlünk az adatbázisból: Leiratkozás