INGYEN CÉGALAPÍTÁS! Ügyvédi Munkadíj: 0 Ft Illeték: 0 Ft
Ön:
- Épp cégalapítás előtt áll
- Felkészült, megbízható partnert keres
- Kellő szakmai tapasztalattal
- Hogy minden kérdésére választ kapjon
- Ami a megfelelő induláshoz szükséges
Ha ez igaz Önre, akkor a legjobb helyen jár!
Hogyan történik az ingyen cégalapítás?
- Először győződjön meg róla, hogy az itt található információk alapján minket bíz -e meg a cégalapítással
- Ha minket választ, hívja a 06 30 515 1005 telefonszámot, munkaidőben, vagy kérjen visszahívást ide kattintva
- Telefonon elmagyarázzuk a cégalapítás lépéseit
- Megbeszélünk egy időpontot az ügyvédhez
- Vagy a könyvelőirodába egy személyes konzultációra
"Már régóta érett a cégalapítás gondolata a fejünkben, és a könyvelő iroda honlapját olvasva azonnal a tettek mezejére léptünk. Éltünk nagyszerű ajánlatukkal, ahol ingyen cégalapítást és székhely szolgáltatást is kínáltak. A cégalapítás az ügyvédnőnél flottul, pontosan és szabályosan történt. Minden úgy történik, ahogy le van írva... Köszönöm"
7+1 ok, hogy miért irodánk a legjobb megoldás az Ön számára
1.) Adóbírság garancia:
Induló cégekre szakosodott könyvelőirodaként Magyarországon elsőként mi rendelkezünk 5 pontos adóbírság garanciával.
2.) Ingyen cégalapítás:
Magyarországon elsőként mi ajánlottunk ingyen cégalapítást, így biztos lehet benne, hogy tapasztalt partnert kap. Bízzon meg bennünket kft-je könyvelésével, cserébe átvállaljuk a cégalapítás teljes ügyvédi munkadíját, és az illetékért sem kell fizetnie!
3.) Ingyen székhelyszolgáltatás:
Próbálja ki kockázat, és kapcsolt kötelezettség mentes székhelyszolgáltatásunkat, és hálából az első 6 hónapban ezt is ingyen biztosítjuk! Leveleit átvesszük, szkenneljük, e-mailben továbbítjuk.
4.) Több mint 100 év szakmai tapasztalat:
Mérlegképes könyvelő munkatársaink Nemzetgazdasági Minisztériumi regisztrációval, és együttesen több mint 100 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek.
5.) Nincs hűségnyilatkozat:
Nem szerződéssel akarjuk Önt magunkhoz láncolni, hanem az elvégzett munkánk minőségével. A velünk kötött szerződéseit bármikor, indoklás, kényelmetlenségek, kötbér, felmondási idő nélkül, azonnali hatállyal felbonthatja.
6.) Ügyvéd partner:
Társasági jogi-, és biztosítási jogi szakjogász állandó ügyvéd partnereink segítenek Önnek cége szakszerű megalapításában. Ügyvédeink a későbbiekben is rendelkezésre állnak szerződései megírásában, és a felmerülő jogi kérdések megnyugtató rendezésében.
7.) Adóellenőr múlt:
Könyvelőirodánk könyvvizsgáló, adószakértő társtulajdonosa 8 évig volt az Adóhatóság Kiemelt Adóalanyok Ellenőrzési Osztályának ellenőre, majd osztályvezetője. Ismeri a hatóság észjárását, belső működését, hogy egy esetleges ellenőrzésen Önnek véletlenül se kelljen tartania egy rosszindulatú adóellenőr kicsinyes ténykedéseitől.
+1.) Társadalmi felelősségvállalás:
Árbevételünk 1%-ával a Bátor Tábor Alapítványt támogatjuk. Ez azt jelenti, hogy Ön nemcsak tökéletes könyvviteli szolgáltatást kap a pénzéért, de minden részünkre kifizetett 100 Ft-ból 1 Ft-tal járul hozzá a súlyosan beteg gyerekek mosolyához, gyógyulásához.
![Engedélyezze a képek betöltését, ha látni szeretné ezt a fotót.]()
![]()
Kik vagyunk?
![Engedélyezze a képek betöltését, ha látni szeretné ezt a fotót.]()
Társaságunk megbízható szereplő a könyvviteli szolgáltatást nyújtó irodák népes piacán. Büszkék vagyunk rá, hogy egyike vagyunk azon könyvelőirodáknak, akik a legnagyobb tapasztalattal bírnak az induló, frissen alapított kft-k könyvelésében. Valljuk hogy megoldhatatlan problémák nem léteznek, kizárólag megfejtésre váró, a siker igéretét magukban hordozó feladatok, kihívások.
Olyan ügyfelek könyvelését vállaljuk, akik célja nem a rövid távú nyerészkedés, hanem vállalkozásuk, cégük hosszú távú, becsületes, eredményes működtetése.
Célunk egy olyan Magyarország, ahol a becsületes vállalkozóknak nem kell tartaniuk az adóhatóság korrekt, emberséges munkatársaitól, mert könyvelésük, adóbevallásuk a legjobb kézben, érthető tájékoztatás mellett, a törvényeknek megfelelő rendben van.
Ingyen cégalapítás - Miért tudjuk ezt ingyen kínálni?
- Mert szeretnénk, ha Ön kipróbálhatna bennünket úgy, hogy ennek kockázatát mi vállaljuk fel, és nem az ügyfél!
- Mert cégünkben nem marketingesek vagy értékesítők dolgoznak, hanem hagyományos könyvelők, akik hiszünk abban, hogy ha az ügyfelünk egy rövid együttműködés során megtapasztalja az általunk kínált minőséget, akkor az számunkra a legjobb reklám.
- Az ingyen cégalapításhoz Ön könyvelési szerződést köt velünk hűségnyilatkozat nélkül, amelyet Ön bármikor felmondhat, így semmilyen kockázatot nem vállal.
- A cégalapítás után több olyan bejelentési kötelezettség, adóellenőrzési kockázat és adminisztratív feladat hárul Önre, amely miatt elengedhetetlen a frissen bejegyzett kft-k számára az azonnali könyvelői támogatás.
Összesen mennyi pénz szükséges egy kft megalapításához?
Ha bennünket bíz meg a kft könyvelésével, akkor az ügyvédi munkadíjat és az illetéket teljes egészében átvállaljuk Öntől! Önnek csak az első havi könyvelési díjat kell kifizetnie szerződéskötéskor, ami 19.500 Ft+Áfa (24.765)
Ingyen cégalapítás - gyakori kérdések:
- Mi történik, ha nem áll rendelkezésre a 3.000.000 Ft törzstőke?
A törzstőkét a hatályos jogszabályok szerint legkésőbb az alapítástól számított 2 éven belül kell befizetni, vagy a társaság nyereségéből "kitermelni".
- Kell e hűségidőt vállalnom az ingyen cégalapításért?
Nem. Nem hiszünk a hűségidőkben. A velünk kötött szerződéseit Ön bármikor indoklás, kellemetlenkedés nélkül felbonthatja.
- Mennyi idő alatt van bejegyezve a cég?
Általában 3-4 munkanap, vagy egy hét alatt jegyzi be a cégbíróság az új cégeket.
- Ki lehet, és ki nem lehet ügyvezető?
Nagykorú, cselekvőképes személy lehet ügyvezető, aki nem áll eltiltás hatálya alatt. Nem lehet ügyvezető, vagy többségi tulajdonos az, akinek cégét 5 éven belül felszámolták.
- Milyen papírokra van szükség?
Az összes tulajdonos és ügyvezető személyi igazolványára, lakcímkártyájára, adókártyájára, taj kártyájára, és a székhely tulajdonosa által két tanú előtt aláírt székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatra. (Ha igénybe veszi fél évig ingyenes székhelyszolgáltatásunkat, akkor ezt biztosítjuk.)
5 pontos Adóbírság Garancia:
1. Csak a megfelelő munkatársakkal dolgozunk
Cégünkben senki nem az ügyvezető rokona, vagy barátja. Nem haveri alapon vesszük fel a munkatársakat, és általában minden felvett kollégára jut kb 100 elutasított pályázó. Könyvelőink kiválasztásánál, a szakmai végzettség, tapasztalat, releváns gyakorlat mellett elsődleges szempont a precíz munkavégzés, a monotonitás tűrés, az alacsony hibaszázalék, a megfelelő alapos, elemző személyiség.
Ha pedig tévedünk, és kiderül hogy nem a megfelelő jelöltet vettük fel, akkor határozott gyorsasággal meghozzuk a kellemetlen döntést, és elbúcsúzunk a munkatárstól.
2. Elismerjük
Aki azt állítja magáról, hogy soha nem hibázik, az hazudik. Talán saját magának is. Nem létezik olyan ember, aki mindig mindent tökéletesen csinálna, így valószínűleg a mi munkánkban is ritkán, de előfordulnak hibák. Ha mi hibázunk, nem hárítjuk az ügyfélre. Nem magyarázzuk meg, nem beszélünk mellé.
A könyvelés csapatmunka. Szükségünk van az ügyfél együttműködésére is a magas szintű munkavégzéshez. Ezért hogy később ne legyen vita, vagy emlékezet kiesés egyik fél részéről sem, jellemzően e-mailben kommunikálunk. Ez azt jelenti, hogy Ön munkaidőben bármikor el tud bennünket érni telefonon, vagy személyesen, de amit megbeszéltünk, arról fog kapni egy e-mail emlékeztetőt. Így szükség esetén mindig egyértelmű, ha a mi hibánkból történt a nem várt esemény.
3. Elérhetőek maradunk
Soha nem tűnünk el. Mi is hallottunk olyan "könyvelőről", aki az adóellenőrzés megkezdéséről tájékoztató levél átvételét követően nem vette fel többé a telefont, és úgy eltűnt, mintha a föld nyelte volna el.
Nálunk ez nem fordulhat elő. Ha a könyvelő nem tudja felvenni a telefonját, vissza fogja Önt hívni, 1-2 órán belül. Ha ez nem történik meg, Ön fel tudja venni a kapcsolatot az irodavezetővel. Ha pedig további intézkedés szükséges, ügyvezetőnk 14 éve változatlan mobilszámán, (06306548158) bármikor elérhető.
4. Kijavítjuk
Ha kiderül, hogy a munkánk során véletlenül hibát vétettünk, minden körülmények között kijavítjuk, a javítást pedig könyvvizsgálónk ellenőrzi.
5. Anyagilag helyt állunk
Az első szerződéses partnerük a könyvelőiroda megalapításakor a Generali Biztosító volt. Szakmai felelősségbiztosítással azóta is itt rendelkezünk. Soha nem kellett még igénybe vennünk, de mivel az ördög nem alszik, ez az egyik legfontosabb szerződésünk.
Biztosítási szerződésünkben a felelősségvállalás 5 éves kiterjesztéséről is rendelkeztünk. Ez nekünk 30%-kal magasabb biztosítási díjat jelent, de azért fontos, mert ha a könyvelőirodával bármi történne, az adóellenőrzésre fennálló 5 év elévülési időn belül az Ön könyvelése akkor is teljes anyagi biztonságban van.
Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft, káreseményenként pedig 20 Millió Ft értékig tudunk helyt állni.
Sajnos a könyvelőknek nem kötelező szakmai felelősségbiztosítást kötni, így gyakran ennek a díján spórolva meg sem kötik, vagy olyan alacsony összegre, ami gyakorlatilag semmire sem elég.
Az adóhatóság minden esetben a céget bünteti, nem a könyvelőt. Ezt követően pedig Önnek kell polgári peres eljárással behajtani a kárt a könyvelőn. Ha a könyvelőnek nincs megfelelő vagyona, vagy az Ön cége a jogerős ítéletig belerokkan az adóbírságba, akkor pedig sajnos nincs mit tenni.
A mi szakmai felelősségbiztosításunk éves díja egy családi nyaralás értékével vetekszik, de én csak akkor tudok nyugodtan pihenni, ha az ügyfeleink könyvelését megfelelő biztonságban tudom.
Hetente maximum 5 céget vállalunk
A cégalapítás nem futószalag, hanem alapos, precíz munka
Mi nem az azonnali meggazdagodásban hiszünk, hanem a stabil, biztonságos növekedésben. Ahhoz hogy az Ön részére valóban megbízható, alapos könyvelést tudjunk nyújtani, szükséges hogy korlátozzuk az új szerződéskötéseink számát.
Ezért hetente maximum 5 új ügyfelünk részére vállaljuk az ingyen cégalapítást. Ha a megismert információk alapján úgy gondolja hogy szívesen bízna meg bennünket a cégalapítással és cége könyvelésével, érdemes minél előbb telefonálnia!
"Az iroda nagyon jó választásnak bizonyult, hiszen magas szintű szolgáltatást kaptunk megfelelő áron. A munkatársak gyorsak és proaktívak. Ez utóbbi az egyik legjobb és legfontosabb tulajdonságunk. Minden fejleményről, változásról azonnal tájékoztatnak, és segítenek egy-egy probléma kapcsán megtalálni a lehető legjobb megoldást."
![Engedélyezze a képek betöltését, ha látni szeretné ezt a fotót.]()
![Engedélyezze a képek betöltését, ha látni szeretné ezt a fotót.]()
Ezt a levelet a W3HOST Bt. részére küldtük. Adataihoz a nyilvánosan elérhető cégnyilvántartásból jutottunk hozzá, a hatályos jogszabályokat tiszteletben tartva. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény értelmében, cégek részére törvényes elektronikus reklámlevelek küldése. Ha mégis zavartuk, leiratkozáshoz kattintson ide |