Magyarország első ingyen cégalapítást kínáló könyvelőirodájaként átvállaljuk Öntől a Cégalapítás Teljes Ügyvédi Munkadíját!
Ön:
- Épp cégalapítás előtt áll
- Felkészült, megbízható partnert keres
- Kellő szakmai tapasztalattal
- Hogy minden kérdésére választ kapjon
- Ami a megfelelő induláshoz szükséges
Ha ez igaz Önre, akkor a legjobb helyen jár!
Hogyan történik az ingyen cégalapítás?
- Először győződjön meg róla, hogy az itt található információk alapján minket bíz -e meg a cégalapítással
- Ha minket választ, hívja a 06 30 515 1005 telefonszámot, munkaidőben, vagy kérjen visszahívást ide kattintva
- Telefonon elmagyarázzuk a cégalapítás lépéseit
- Megbeszélünk egy időpontot az ügyvédhez
- Vagy a könyvelőirodába egy személyes konzultációra
"Már régóta érett a cégalapítás gondolata a fejünkben, és a könyvelő iroda honlapját olvasva azonnal a tettek mezejére léptünk. Éltünk nagyszerű ajánlatukkal, ahol ingyen cégalapítást és székhely szolgáltatást is kínáltak. A cégalapítás az ügyvédnőnél flottul, pontosan és szabályosan történt. Minden úgy történik, ahogy le van írva... Köszönöm"
7+1 ok, hogy miért irodánk a legjobb megoldás az Ön számára
1.) Adóbírság garancia:
Induló cégekre szakosodott könyvelőirodaként Magyarországon elsőként mi rendelkezünk 5 pontos adóbírság garanciával.
2.) Ingyen cégalapítás:
Magyarországon elsőként mi ajánlottunk ingyen cégalapítást, így biztos lehet benne, hogy tapasztalt partnert kap. Bízzon meg bennünket kft-je könyvelésével, cserébe átvállaljuk a cégalapítás teljes ügyvédi munkadíját!
3.) Ingyen székhelyszolgáltatás:
Próbálja ki kockázat, és kapcsolt kötelezettség mentes székhelyszolgáltatásunkat, és hálából az első 6 hónapban ezt is ingyen biztosítjuk! Leveleit átvesszük, szkenneljük, e-mailben továbbítjuk.
4.) Több mint 100 év szakmai tapasztalat:
Mérlegképes könyvelő munkatársaink Nemzetgazdasági Minisztériumi regisztrációval, és együttesen több mint 100 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek.
5.) Nincs hűségnyilatkozat:
Nem szerződéssel akarjuk Önt magunkhoz láncolni, hanem az elvégzett munkánk minőségével. A velünk kötött szerződéseit bármikor, indoklás, kényelmetlenségek, kötbér, felmondási idő nélkül, azonnali hatállyal felbonthatja.
6.) Ügyvéd partner:
Társasági jogi-, és biztosítási jogi szakjogász állandó ügyvéd partnereink segítenek Önnek cége szakszerű megalapításában. Ügyvédeink a későbbiekben is rendelkezésre állnak szerződései megírásában, és a felmerülő jogi kérdések megnyugtató rendezésében.
7.) Adóellenőr múlt:
Könyvelőirodánk könyvvizsgáló, adószakértő társtulajdonosa 8 évig volt az Adóhatóság Kiemelt Adóalanyok Ellenőrzési Osztályának ellenőre, majd osztályvezetője. Ismeri a hatóság észjárását, belső működését, hogy egy esetleges ellenőrzésen Önnek véletlenül se kelljen tartania egy rosszindulatú adóellenőr kicsinyes ténykedéseitől.
+1.) Társadalmi felelősségvállalás:
Árbevételünk 1%-ával a Bátor Tábor Alapítványt támogatjuk. Ez azt jelenti, hogy Ön nemcsak tökéletes könyvviteli szolgáltatást kap a pénzéért, de minden részünkre kifizetett 100 Ft-ból 1 Ft-tal járul hozzá a súlyosan beteg gyerekek mosolyához, gyógyulásához.
Kik vagyunk?
Társaságunk megbízható szereplő a könyvviteli szolgáltatást nyújtó irodák népes piacán. Büszkék vagyunk rá, hogy egyike vagyunk azon könyvelőirodáknak, akik a legnagyobb tapasztalattal bírnak az induló, frissen alapított kft-k könyvelésében. Valljuk hogy megoldhatatlan problémák nem léteznek, kizárólag megfejtésre váró, a siker igéretét magukban hordozó feladatok, kihívások.
Olyan ügyfelek könyvelését vállaljuk, akik célja nem a rövid távú nyerészkedés, hanem vállalkozásuk, cégük hosszú távú, becsületes, eredményes működtetése.
Célunk egy olyan Magyarország, ahol a becsületes vállalkozóknak nem kell tartaniuk az adóhatóság korrekt, emberséges munkatársaitól, mert könyvelésük, adóbevallásuk a legjobb kézben, érthető tájékoztatás mellett, a törvényeknek megfelelő rendben van.
Ingyen cégalapítás - Miért tudjuk ezt ingyen kínálni?
- Mert szeretnénk, ha Ön kipróbálhatna bennünket úgy, hogy ennek kockázatát mi vállaljuk fel, és nem az ügyfél!
- Mert cégünkben nem marketingesek vagy értékesítők dolgoznak, hanem hagyományos könyvelők, akik hiszünk abban, hogy ha az ügyfelünk egy rövid együttműködés során megtapasztalja az általunk kínált minőséget, akkor az számunkra a legjobb reklám.
- Az ingyen cégalapításhoz Ön könyvelési szerződést köt velünk hűségnyilatkozat nélkül, amelyet Ön bármikor felmondhat, így semmilyen kockázatot nem vállal.
- A cégalapítás után több olyan bejelentési kötelezettség, adóellenőrzési kockázat és adminisztratív feladat hárul Önre, amely miatt elengedhetetlen a frissen bejegyzett kft-k számára az azonnali könyvelői támogatás.
Összesen mennyi pénz szükséges egy kft megalapításához?
Ha bennünket bíz meg a kft könyvelésével, akkor az ügyvédi munkadíjat teljes egészében átvállaljuk Öntől! Amit Önnek fizetnie kell az alapításkor, az egyrészt az 50.000 Ft illeték amit az államnak kell sajnos fizetni, és az első havi könyvelési díj 19.500 Ft+Áfa. Ez összesen bruttó 74.765 Ft, azaz kevesebb mint 75.000 Ft.
Ingyen cégalapítás - gyakori kérdések:
- Mi történik, ha nem áll rendelkezésre a 3.000.000 Ft törzstőke?
A törzstőkét a hatályos jogszabályok szerint legkésőbb az alapítástól számított 2 éven belül kell befizetni, vagy a társaság nyereségéből "kitermelni".
- Kell e hűségidőt vállalnom az ingyen cégalapításért?
Nem. Nem hiszünk a hűségidőkben. A velünk kötött szerződéseit Ön bármikor indoklás, kellemetlenkedés nélkül felbonthatja.
- Mennyi idő alatt van bejegyezve a cég?
Általában 3-4 munkanap, vagy egy hét alatt jegyzi be a cégbíróság az új cégeket.
- Ki lehet, és ki nem lehet ügyvezető?
Nagykorú, cselekvőképes személy lehet ügyvezető, aki nem áll eltiltás hatálya alatt. Nem lehet ügyvezető, vagy többségi tulajdonos az, akinek cégét 5 éven belül felszámolták.
- Milyen papírokra van szükség?
Az összes tulajdonos és ügyvezető személyi igazolványára, lakcímkártyájára, adókártyájára, taj kártyájára, és a székhely tulajdonosa által két tanú előtt aláírt székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatra. (Ha igénybe veszi fél évig ingyenes székhelyszolgáltatásunkat, akkor ezt biztosítjuk.)
5 pontos Adóbírság Garancia:
1. Csak a megfelelő munkatársakkal dolgozunk
Cégünkben senki nem az ügyvezető rokona, vagy barátja. Nem haveri alapon vesszük fel a munkatársakat, és általában minden felvett kollégára jut kb 100 elutasított pályázó. Könyvelőink kiválasztásánál, a szakmai végzettség, tapasztalat, releváns gyakorlat mellett elsődleges szempont a precíz munkavégzés, a monotonitás tűrés, az alacsony hibaszázalék, a megfelelő alapos, elemző személyiség.
Ha pedig tévedünk, és kiderül hogy nem a megfelelő jelöltet vettük fel, akkor határozott gyorsasággal meghozzuk a kellemetlen döntést, és elbúcsúzunk a munkatárstól.
2. Elismerjük
Aki azt állítja magáról, hogy soha nem hibázik, az hazudik. Talán saját magának is. Nem létezik olyan ember, aki mindig mindent tökéletesen csinálna, így valószínűleg a mi munkánkban is ritkán, de előfordulnak hibák. Ha mi hibázunk, nem hárítjuk az ügyfélre. Nem magyarázzuk meg, nem beszélünk mellé.
A könyvelés csapatmunka. Szükségünk van az ügyfél együttműködésére is a magas szintű munkavégzéshez. Ezért hogy később ne legyen vita, vagy emlékezet kiesés egyik fél részéről sem, jellemzően e-mailben kommunikálunk. Ez azt jelenti, hogy Ön munkaidőben bármikor el tud bennünket érni telefonon, vagy személyesen, de amit megbeszéltünk, arról fog kapni egy e-mail emlékeztetőt. Így szükség esetén mindig egyértelmű, ha a mi hibánkból történt a nem várt esemény.
3. Elérhetőek maradunk
Soha nem tűnünk el. Mi is hallottunk olyan "könyvelőről", aki az adóellenőrzés megkezdéséről tájékoztató levél átvételét követően nem vette fel többé a telefont, és úgy eltűnt, mintha a föld nyelte volna el.
Nálunk ez nem fordulhat elő. Ha a könyvelő nem tudja felvenni a telefonját, vissza fogja Önt hívni, 1-2 órán belül. Ha ez nem történik meg, Ön fel tudja venni a kapcsolatot az irodavezetővel. Ha pedig további intézkedés szükséges, ügyvezetőnk 14 éve változatlan mobilszámán, (06306548158) bármikor elérhető.
4. Kijavítjuk
Ha kiderül, hogy a munkánk során véletlenül hibát vétettünk, minden körülmények között kijavítjuk, a javítást pedig könyvvizsgálónk ellenőrzi.
5. Anyagilag helyt állunk
Az első szerződéses partnerük a könyvelőiroda megalapításakor a Generali Biztosító volt. Szakmai felelősségbiztosítással azóta is itt rendelkezünk. Soha nem kellett még igénybe vennünk, de mivel az ördög nem alszik, ez az egyik legfontosabb szerződésünk.
Biztosítási szerződésünkben a felelősségvállalás 5 éves kiterjesztéséről is rendelkeztünk. Ez nekünk 30%-kal magasabb biztosítási díjat jelent, de azért fontos, mert ha a könyvelőirodával bármi történne, az adóellenőrzésre fennálló 5 év elévülési időn belül az Ön könyvelése akkor is teljes anyagi biztonságban van.
Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft, káreseményenként pedig 20 Millió Ft értékig tudunk helyt állni.
Sajnos a könyvelőknek nem kötelező szakmai felelősségbiztosítást kötni, így gyakran ennek a díján spórolva meg sem kötik, vagy olyan alacsony összegre, ami gyakorlatilag semmire sem elég.
Az adóhatóság minden esetben a céget bünteti, nem a könyvelőt. Ezt követően pedig Önnek kell polgári peres eljárással behajtani a kárt a könyvelőn. Ha a könyvelőnek nincs megfelelő vagyona, vagy az Ön cége a jogerős ítéletig belerokkan az adóbírságba, akkor pedig sajnos nincs mit tenni.
A mi szakmai felelősségbiztosításunk éves díja egy családi nyaralás értékével vetekszik, de én csak akkor tudok nyugodtan pihenni, ha az ügyfeleink könyvelését megfelelő biztonságban tudom.
Hetente maximum 5 céget vállalunk
A cégalapítás nem futószalag, hanem alapos, precíz munka
Mi nem az azonnali meggazdagodásban hiszünk, hanem a stabil, biztonságos növekedésben. Ahhoz hogy az Ön részére valóban megbízható, alapos könyvelést tudjunk nyújtani, szükséges hogy korlátozzuk az új szerződéskötéseink számát.
Ezért hetente maximum 5 új ügyfelünk részére vállaljuk az ingyen cégalapítást. Ha a megismert információk alapján úgy gondolja hogy szívesen bízna meg bennünket a cégalapítással és cége könyvelésével, érdemes minél előbb telefonálnia!
"Az iroda nagyon jó választásnak bizonyult, hiszen magas szintű szolgáltatást kaptunk megfelelő áron. A munkatársak gyorsak és proaktívak. Ez utóbbi az egyik legjobb és legfontosabb tulajdonságunk. Minden fejleményről, változásról azonnal tájékoztatnak, és segítenek egy-egy probléma kapcsán megtalálni a lehető legjobb megoldást."
Ezt a levelet a W3HOST Bt. részére küldtük. Adataihoz a nyilvánosan elérhető cégnyilvántartásból jutottunk hozzá, a hatályos jogszabályokat tiszteletben tartva. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény értelmében, cégek részére törvényes elektronikus reklámlevelek küldése. Ha mégis zavartuk, leiratkozáshoz kattintson ide |