Üdvözlöm! Tegnap volt Facebook és Adwors képzés az Akadémián. Gergely Gábor igen gyakorlatiasan tanította meg, hogyan kell ismertté válni. A hirdetések kezelését is tanultuk. Ebből írok le Önnek egy részt, saját példámon végigvezetve: 1. Főcím Mondat, ami a ügyfeled félelméről szól, megakad rajta a szeme. Pl: Nem termel a munkatárs? A fő cím a figyelmet szerzi meg.
2. Alcím 2-3 soros, megmagyarázza a főcím jelentését. Pl: Kiszámoltadmár, mennyi a vesztesége azzal, hogy a munkatárs NEM termel? Tudja meg, hogyan növelheti a hatékonyságát! Itt keltjük fel az érdeklődést.
3. Tárgyalás Bővebben kifejtve: mi történik, hogyan történik, és mi lesz az eredmény. Pl: Cégre szabottan gyakorlatban megtanulja, hogy milyen eszközökkel tudja növelni a termelékenységet a munkatársaknál. Eredménye egy olyan munkatárs, aki önállóan termel.
4. Igen vagy "még igenebb" Olyan pluszt adni, ami értéket ad a célközönségének. Pl: A képzés után segítséget kap alkalmazásban és be tudja vezetni a cégében.
5. Köszönő oldal Miután jelentkezett az érdeklődő (kitöltötte a jelentkezési űrlapot), választ kap vissza. Pl: Gratulálok, jól döntöttél, hogy jelentkeztél! A helyed lefoglaltuk a Termelő Munkatárs képzésre. Ezt tudjahirdetni a Facebook-on és a Adwords-ön is...
Ha pedig Termelő Munkatársat akar, akkor most meg tudja tanulni a pontos technikáját: Kivel NE dolgozz együtt? egész napos képzés október 21.-én a Calimbrában Eredményes Hetet kívánok! Dienes Attila Dienes Management Academy Nonprofit Kft "Nagyobb profit, több szabadidő!"
|