[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Hogyan készítsen a Facebook-on hirdetést?



Üdvözlöm! 

Tegnap volt Facebook és Adwors képzés az Akadémián. Gergely Gábor igen gyakorlatiasan tanította meg, hogyan kell ismertté válni. 

A hirdetések kezelését is tanultuk. Ebből írok le Önnek egy részt, saját példámon végigvezetve: 

    1. Főcím 

Mondat, ami a ügyfeled félelméről szól, megakad rajta a szeme.

Pl: Nem termel a munkatárs? 

A fő cím a figyelmet szerzi meg.

 

   2.  Alcím

2-3 soros, megmagyarázza a főcím jelentését. 

Pl: Kiszámoltadmár, mennyi a vesztesége azzal, hogy a munkatárs NEM termel? Tudja meg, hogyan növelheti a hatékonyságát! 

Itt keltjük fel az  érdeklődést.

 

   3.  Tárgyalás

Bővebben kifejtve: mi történik, hogyan történik, és mi lesz az eredmény. 

Pl: Cégre szabottan gyakorlatban megtanulja, hogy milyen eszközökkel tudja növelni a termelékenységet a munkatársaknál.  

Eredménye egy olyan munkatárs, aki önállóan termel.

 

  4.  Igen vagy "még igenebb" 

Olyan pluszt adni, ami értéket ad a célközönségének. 

Pl: A képzés után segítséget kap alkalmazásban és be tudja vezetni a cégében.

 

  5.  Köszönő oldal

Miután jelentkezett az érdeklődő (kitöltötte a jelentkezési űrlapot), választ kap vissza. 

Pl: Gratulálok, jól döntöttél, hogy jelentkeztél! A helyed lefoglaltuk a Termelő Munkatárs képzésre. 

Ezt tudjahirdetni a Facebook-on és a Adwords-ön is...

 

Ha pedig Termelő Munkatársat akar, akkor most meg tudja tanulni a pontos technikáját: Kivel NE dolgozz együtt? egész napos képzés október 21.-én a Calimbrában

Eredményes Hetet kívánok!

Dienes Attila

Dienes Management Academy Nonprofit Kft

"Nagyobb profit, több szabadidő!"

 

Véglegesen leiratkozom!