Miért fogaink rendbetétele az utolsó a sorban?

Ma a XXI. Században olyan magas színvonalon van a fogászati technológia, beleértve az implantáció területét is, hogy nem elfogadható a kudarc és nem elfogadható a páciens számára, formailag nem kezelhető, kényelmetlen fogpótlás. Implantátumokon rögzített fogpótlással ellátott páciens olyan komfortérzethez, stabilitáshoz és nem utolsó sorban egyéni esztétikához juthat, ami meghatározza az életét, a személyiségét és mindennapi örömeit. Ez természetesen csak szakszerűen megtervezett lépésekkel érhető el.

Az emberi fogazat térbeli adatai (fogforma, fogméret, síkok, stb.) az Ön esetében is visszakereshetőek testi adatai alapján, de a legfontosabb az a biostatikai egyensúly, amely a saját ép fogazatával megvolt.

Az Ön igényeit és szándékát tiszteletben tartva tőlünk ehhez a szolgáltatáshoz jut hozzá.

Az eredmény.

 „Az implantáció sokkal kevésbé volt fájdalmas, mint vártam, 3 nap elteltével már teljes értékű tenisz edzéseket végeztem - szinte hihetetlen volt, hogy semmi fájdalmat nem éreztem 2 nap eltelte után. A fogak előkészítése, a köszörülések, a mintavételek is inkább csak néha voltak kicsit kellemetlenek, de a helyi érzéstelenítés elűzte a várt fájdalmaimat. Nem mellékesen mind a 3 órás implantáció, mind a 4 órás előkészítés után közvetlenül haza tudtam jönni egyedül autóval (250 km a távolság Lábatlan és Szeged között). …Múlt hét pénteken kaptam meg a végleges pótlást, ma hétfő van és szinte olyan az egész, mintha újra kinőttek volna a hiányzó fogaim, minden mellékhatás nélkül - fantasztikus érzés, az esztétikáról nem is beszélve.” (Héjjas Mihály, Lábatlan)

 Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36304750863

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide