Márciusi klubunkon a vállalati kultúra
kialakításáról és beintegrálásáról beszéltünk, amely szerves része
minden sikeres vállalati PR stratégiának. Áprilisi találkozónkon el fogjuk helyezni ezt az eszközt egy
komplexebb rendszerben, amely hatékonyan segíthet cégünk stabilabb piaci helyzetének
elérésében.
Megállapíthatjuk, hogy ma már nem elég csupán reklám
és marketing oldalról megközelíteni a márkaépítést és a lojális
ügyfélkör megteremtését. Amennyiben egy cég nem ismeri fel idejekorán az erős bizalmi környezet
kialakításának szükségszerűségét, akkor komoly hátrányba kerülhet az egyre
intenzívebb kommunikációt igénylő piaci légkörben.
Klubunkon meg fogjuk pontosan érteni, hogy egy cég hogyan
alkalmazhatja a legmodernebb PR eszközöket a marketingkommunikáció hatékonyságának
növelésére, sokkal kevesebb költséggel, mit azt reklámmal tenné. Meg fogjuk tudni annak az okát,
amiért egyre több reklámra fordított pénz megy veszendőbe, és azt is, hogy ezt a folyamatot hogyan lehet
visszafordítani minden cég életében.
Az előadás ki fog térni arra, hogy milyen kapcsolatban van a PR és a
marketing, hogyan dolgoznak „kéz a kézben", hogyan alakítanak ki együttes erővel egy valóban
támogató piaci környezetet, amely „baráti" érzéseket táplál a vállalkozás
iránt. Így a vevő szívesen vásárolja és ajánlja a cég termékeit és
szolgáltatásait.
Meg fogjuk határozni a PR fogalmát, célját, feladatait,
elvárt eredményeit és a célközönségét, hogy ebből kiindulva hatékony, de nem
túlbonyolított cégvezetői stratégiákat hozzunk létre.
Mint vezetők látni fogjuk, hogy a PR hogyan segíti
kollégáinkat motiváltabbá, lojálisabbá, családtagjaikat pedig támogatóbbá tenni,
kialakítva ezzel egy olyan belső környezetet, amely igazán vonzóvá teszi vállalkozásunkat a piac
minden közvetlenül és közvetetten érintett szereplője számára.
Amennyiben szeretne többet megtudni a cégfejlesztés PR
tevékenységeiről és lehetőségeiről, illetve annak „nagyvállalati" vezetői
módszereiről, látogasson el klubunkra!
.Arra kérjük a cégvezetőket, valamint a felső- és
középvezetőket, hogy személyesen ők is jelenjenek meg ezen az előadáson, ne csak a munkatársaikat
küldjék el maguk helyett, mert ezek az adatok alapvetően vezetőnek szólnak!
JELENTKEZEM
ELŐADÓ: NAGY GÉZA, CÉGDOKTOROK
ÜGYVEZETŐJE.
IDŐPONT: 2015. április 2. 9:45-12:15
óráig, csütörtök
HELYSZÍN: 1097 BUDAPEST, Lurdy Ház 1. emeleti 1-es
terem
Könyves kálmán krt. 12-14.
|
Mit mondtak rólunk:
"Ilyen adatokat, amiket itt kapok, Magyarországon máshol nem hallani, még pénzért sem, nemhogy
INGYEN!"
Serdült
József Utánfutó Centrum Kft.
"Maximálisan megértem azokat a férfiakat, akik munka után hazamennek, és csak berogynak a fotelbe,
újságot olvasnak, tv-t néznek, mindegy mit csinálnak, nem csinálnak semmit, csak néznek ki a
fejükből. Ez a cégvezetés egy agyleszívás, annyira kiveszi az emberből az összes energiát."
Most már persze nem így érzek, sikerült úgy kiosztani a feladatokat, úgy megszervezni a napokat,
hogy ne érezzem magam túlterheltnek, de legalább egy éven keresztül úgy éreztem, hogy képtelen
vagyok a munkán kívül bármihez is nyúlni. Mostanában újra van időm és energiám
sütni-főzni! Tehát azoknak a pasiknak, akik a fenti dolgot művelik, el kellene menniük iskolába, megtanulni, hogy
lehet ezt másképp is csinálni! Nem feltétlenül kell belerokkanniuk!"
K. É.
|