[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Hogyan méri a cégvezető objektíven a munkatársakat?-klub



Title: Hogyan méri a cégvezető objektíven a munkatársakat?-klub

 

meghivo

KLUB

INGYENES RÉSZVÉTEL!


Mire használjuk az objektív mérőszámokat?

A három leggyakoribb felhasználási módot említeném meg. Először is segítségükkel átfogó képet kaphatunk arról, hogy merre tart a cég. Vajon fejlődik vagy hanyatlik.

Ha fejlődik, akkor mennyire, enyhén vagy erőteljesen? Amennyiben hanyatlik, vajon milyen mértékű ez a hanyatlás, éppen hogy csökken a termelés, vagy pedig a csőd felé tart vállalkozásunk?

Ha időben objektív adatokat kapunk ezekről, akkor még tehetünk valamit annak megakadályozására, hogy felszámoljanak minket. Ha viszont csak az év vége utáni mérlegből (a következő év májusában) értesülünk először pénzügyi helyzetünkről, akkor könnyen lehet, hogy már késő bármit is tenni. Mi lenne, ha hétről-hétre, hónapról-hónapra pontos adataink lennének a termelés nagyságáról, valamint a cég pontos pénzügyi adatairól?

Akkor bizony még idejében tehetnénk valamit a csökkenő termelés megnövelése, vagy a fejlődés meggyorsítása érdekében. Arra is használhatjuk őket, hogy megfigyeljük, miképpen befolyásolja egy döntés, egy új ötlet, vagy bármilyen változtatás a cég fejlődését. Ha egy új projekt jelentősen megnöveli a forgalmat, akkor azt folytatni és erősíteni kell. Amennyiben viszont egy új reklámötlet az érdeklődés csökkenését okozza, azt azonnal abba kell hagyni. Ezeket a döntéseket csak statisztikák alapján lehet meghozni teljes biztonsággal! A harmadik felhasználási mód a munkatársak objektív mérése és megítélése. Egy jó vezető csak termelési statisztikák alapján léptet elő vagy fokoz le. Egy jól termelő munkatársat, akinek folyamatosan növekszik a statisztikája, azt meg KELL becsülni, elő KELL léptetni, meg KELL növelni a fizetését. Azt a munkatársat, aki pedig egyre gyengébben teljesít, le KELL fokozni, vagy el KELL küldeni.

Mi hasznunk származhat az objektív mérőszámok használatából?

Azok a vezetők, akik statisztikák alapján vezetik cégüket, egy mindenféle érzelmektől mentes, teljesen objektív, matematikai eszközt használnak arra, hogy fontos, sokszor életbevágó jelentőséggel bíró döntéseket hozzanak. Ezzel az eszközzel képesek még időben reagálni a piacon történt változások vagy belső okok miatt kialakult helyzetekre. Képesek villámgyorsan kiszűrni azokat a tevékenységeket, amelyek nem segítik, vagy éppen hátráltatják a fejlődést.

Pontosan meg tudják figyelni és határozni, hogy mely területek vagy tevékenységek okozzák a cég növekedését, és ennek megfelelően képesek azokat megerősíteni, hogy még dinamikusabb fejlődést érhessenek el vállalkozásukban. A munkatársak termelésének mérésével nem lesznek kétségeik afelől, hogy kik azok, akik miatt jól megy a cég, kiket kell megjutalmazni és megbecsülni, valamint tudni fogják, hogy kiket kell korrigálni, javítani, képezni, vagy éppen eltávolítani ahhoz, hogy folyamatos növekedést tudjanak megvalósítani.

A statisztikák nem veszik figyelembe az érzelmeket, a kapcsolatokat, a rokoni szálakat és az érdekszövetségeket. A statisztikák csak a tiszta termelést mutatják ki, és azt hogy mik és kik okozzák a cég megtorpanását vagy éppen előrejutását a piacon.



Arra kérjük a cégvezetőket, valamint a felső- és középvezetőket, hogy személyesen ők is jelenjenek meg ezen az előadáson, ne csak a munkatársaikat küldjék el maguk helyett, mert ezek az adatok alapvetően vezetőnek szólnak!

 

                               JELENTKEZEM


ELŐADÓ: NAGY GÉZA, CÉGDOKTOROK ÜGYVEZETŐJE.

IDŐPONT: 2016. október 06. csütörtök 9:45-12:15 óráig

HELYSZÍN: 1097 BUDAPEST, Lurdy Ház 1. emeleti 1-es terem

Könyves kálmán krt. 12-14.

Mit mondtak rólunk:

"Ilyen adatokat, amiket itt kapok, Magyarországon máshol nem hallani, még pénzért sem, nemhogy INGYEN!"

                   Serdült József
       Utánfutó Centrum Kft.

„A cél az volt, hogy egy már telítettnek gondolt területen(angol nyelvoktatás) meg tudjunk erősödni, tudjunk fejlődni, és képesek legyünk nagy távlatokban gondolkodni.

Ehhez eszköz kellett. Olyan eszköz, ami nem egy elefántcsont toronyban készült, messze minden realitástól, hanem olyan eszköz, amit már másnap el lehet kezdeni alkalmazni és a megfelelő hatást lehet elérni vele.

A képlet a következő:

PR 95%

Marketing 4%

Értékesítés 1%

ÉS!!! Ha valaki ezzel nem ért egyet, NEM LESZ ESÉLYE!!!

Nagyon köszönöm, mert így nekem, a családomnak és a nyelviskolámnak is van lehetősége méltó módon léteznie."

Dunay Péter
Speek Nyelviskola

"Maximálisan megértem azokat a férfiakat, akik munka után hazamennek, és csak berogynak a fotelbe, újságot olvasnak, tv-t néznek, mindegy mit csinálnak, nem csinálnak semmit, csak néznek ki a fejükből. Ez a cégvezetés egy agyleszívás, annyira kiveszi az emberből az összes energiát."

Most már persze nem így érzek, sikerült úgy kiosztani a feladatokat, úgy megszervezni a napokat, hogy ne érezzem magam túlterheltnek, de legalább egy éven keresztül úgy éreztem, hogy képtelen vagyok a munkán kívül bármihez is nyúlni. Mostanában újra van időm és energiám sütni-főzni! Tehát azoknak a pasiknak, akik a fenti dolgot művelik, el kellene menniük iskolába, megtanulni, hogy lehet ezt másképp is csinálni! Nem feltétlenül kell belerokkanniuk!"

K. É.

 

 

Ne hagyja, hogy
csak a konkurencia használja ezeket az adatokat!

JELENTKEZZEN MOST!

info@xxxxxxxxxxxxxx vagy a 06-30-361-4061 telefon

 

A részvétel ingyenes.

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-60557/2012.
Amennyiben nem kér több hírlevelet, kérjük kattintson a linkre. Leiratkozási szándékát jelezheti írásban az info@xxxxxxxxxxxxxx emailen vagy a Company Doctors Kft. 2220 Vecsés, Kiss Ernő u. 41. postai címen is.Leiratkozás

CompanyDoctors

 

Powered by AcyMailing