Mielőtt még elutazol...

Szia, Peti!

Hallom, nyáron ti is utaztok ide-oda.

Mi is megyünk egy hétre, azonban manapság nem mernénk csak úgy
otthagyni a lakást, annyi betörésről hallani.

Nekünk nemrég ajánlottak egy olyan modern kütyüt,
amivel távolról figyelhetjük otthonunkat.

Mutatom, íme »

Ez egy vezeték nélküli kis kamera, 0-24 órában lehet nézni a képét,
bármerre is járunk a világban. Jó érzés, hogy mindig rá tudok pillantani,
minden rendben van-e otthon.

Mozgásérzékelős, éjjellátó, mindössze wifi kapcsolat kell hozzá.

Ha csak pár napra utaztok el, akkor is nagyon hasznos.
Tudom, hogy neked is fontos a biztonság, ezért ajánlom bátran.

Ha jól láttam, még pár napig van rá kedvezmény »

Jó pihenést nektek, vigyázzatok magatokra!
Üdvözöl barátod,
Lukács

Leiratkozom