elmulasztott újrarendelés

Nemrég vásároltam sampont és mosószert a Tesco webshop-jában. 4-5 hetente elfogy, és általában mindig utólag jut eszembe, hogy vegyek belőle. Meglepődve tapasztaltam, hogy a Tesco rendszere nem értesít arról, hogy újra kéne rendelnem ezeket. Mivel épp a Rossmann-nak segítünk megoldani ezt a problémát, érdekel, hogy a w3host.hu csapata hogyan éri el, hogy egyszeri vásárlóik újra rendeljenek, és visszatérő ügyfelekké váljanak?

Csak jelezze mikor van 15-20 perce átbeszélni 1-2 ötletünket, amit a Rossmann-nál is alkalmazunk!

Üdv,
Viktor Revesz
CEO
Wizando