--- VEZETŐKÉPZÉS // Fiatal Vezetők Képzési Programja // PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Title: --- VEZETŐKÉPZÉS // Fiatal Vezetők Képzési Programja // PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

W3HOST Bt.

Kompár Krisztián

első számú vezető

részére

Kedves Cégvezető!

Engedje meg, hogy tájékoztassam Önt fiatal vezetőknek, frissen kinevezett vezetőknek és a vezetői utánpótlásnak szóló képzési programunkról, amelyet immár 25. alkalommal hirdetünk meg.

A program teljes címe:

V e z e t ő k é p z é s

"Vezetőképzés: Fiatal vezetők, a vezetői utánpótlás,

illetve a frissen kinevezett vezetők

kompetencia-fejlesztése

a versenyképesség javítására,

a cégszempontból kritikus, stratégiai képességek

fejlesztésével" Ô

A komplex képzési program egy

- választás szerint 3 vagy 5 hónap alatt elvégezhető -

96 órás speciális kurzus.

A 25. alkalommal történő meghirdetés alkalmából

korábbi résztvevők véleményeivel ajánljuk a programot

az Önök figyelmébe:

„Az átfogó tudásanyagot alapul véve, bátran ajánlom másoknak is a program elvégzését.”

„Manírok nélküli, szuperinformatív program.”

„Az oktatók elkötelezettsége a hallgatók és a téma iránt, valamint szakmai alázatuk példaértékű.”

„Könnyen és gyakorlatiasan lehet a meglévő tudást fejleszteni és új ismereteket szerezni.”

„Színvonalas oktatások, előadók és oktatási anyag.”

„Átfogó, teljes képet ad arról, hogy egy vezetőnek milyen területekkel kell foglalkoznia.”

„A program számomra a legtöbb munkahelyi helyzetre adott megoldást vagy iránymutatást. Minden vezetőnek ajánlom, nemcsak a fiataloknak. Köszönet a trénereknek és oktatóknak, külön köszönet Andrásnak a látókör szélesítéséért, a gondolkodási határok folyamatos feszegetéséért…”

„… ez a program egy lépcsőfok a karrierlétrán …”

„… a jövő lehetőségeit hozod be a jelenbe.” (egyik trénerünkről írták)

„Az innováció számomra mindig valami távoli dolog volt, tartalmilag nem tudtam megfogni. Az előadó néhány perc alatt egyszerűen, tömören elmondta az innováció lehetőségeinek kereteit (azt a 4-et, amit vagy ismersz, vagy nem), ami kézzelfoghatóvá tette a lehetőségeinket. Ennek felismerése tette rám a legnagyobb hatást.”

„Hogy mi tetszett a programban? Minden. De amit soha nem felejtek el, amikor a prezentációs technika tréningen először láttam magam ember magasságban kivetítve. Döbbenetes volt, de a második nap végére sokat fejlődtem. Köszönöm a trénernek és a többieknek – a csoporttársakra gondolok - akiktől szintén sokat tanultam.”

„Én arra jöttem rá, hogy minden számít. Egy kis időgazdálkodás, egy kis motiváció, egy kis csapatépítés, egy kis változásmenedzsment, egy kis önmenedzsment, egy kis cégmenedzsment, egy kis feladatmenedzsment, egy kis projektmenedzsment, egy kis… szóval minden – hogy csak a számomra legfontosabbakat emeljem ki. A program végére arra jöttem rá, hogy leginkább a kommunikáció számít. Egy vezetőnek jól kell tudni kommunikálni. Ezt itt alaposan megtanultam.”

„Olyan csoportba kerültem, mintha válogatott emberek lettek volna. Fél nap után a bevezető gyakorlatoknak köszönhetően mindenki kinyílt, mintha nem most találkoztunk volna először, és ismertük volna egymást régebbről. Könnyű volt a közös feladatokon együtt dolgozni, az idő gyorsan eltelt. De bevallom, amikor egy-egy napnak vége lett, néha nagyon fáradt voltam.”

„A záró dolgozat megírását feleslegesnek tartottam, egészen addig, amíg meg nem írtam. Akkor jöttem rá, hogy eddig nem ismertem a cégemet. Egy masszának tűnt az egész. A cég is, a munkatársak is, az üzleti partnerek is. A záró dolgozattal letisztult minden, és látom a cégemben a lehetőségeket: a cégem lehetőségeit és a saját lehetőségeimet egyaránt.”

Amit az előbbiekhez szervezőként még hozzáteszünk:

4 szempont, amiért ezt a vezetőképző programot érdemes választani:

1) A program lényegre törően és rendszerbe foglalva ismerteti meg

    a résztvevőkkel a vezetői munka (kvázi: szakma) legfontosabb összetevőit,

    és a vezetői munkakörhöz kötődő legfontosabb elvárásokat.

2) A képzési program fókuszában koncentráltan a lényegi tudás,

    és a gyakorlatiasság áll.

3) A program kiforrott, értékalapú, időt álló tudást ad.

4) A program a magyarországi képzési piacon egyedi és egyedülálló.

A program rövid ismertetése:

A program négy részre osztható:

- (1) tréningek (készségfejlesztés)

- (2) előadások (új ismeretek, új látásmód, gondolkodás- és szemléletfejlesztés)

- (3) elméleti tananyag (vizsgatárgyak)

- (4) a záró dolgozat, amelynek témája, rendszerszemléletben foglalja össze a tanultakat (tréningek, előadások, elméleti tananyag) a hallgatót delegáló cég szempontjából.

Részletesen:

(1) Tréningek:

- „Vezetői és vezetési technikák” (2 egész napos tréning)

- „Munkatársak motiválása és teljesítményértékelése” (2 egész napos tréning)

- „A változások menedzselése” (1 egész napos tréning)

- „Önszervezés és időgazdálkodás” (1 egész napos tréning)

- „Értékesítési és piac ismeretek” (1 egész napos tréning)

- „Cég- és önmenedzselés” (1 egész napos tréning)

+

- Kommunikációs készségfejlesztés: „Prezentációs technika és előadói készségfejlesztés” (2 egész napos tréning)

(2) Előadások:

- „A vállalati /cég/ működés sikertényezői”

- „A személyes, vezetői sikertényezők”

- „A korszellem, amiben dolgozunk, működünk és élünk”

- „Cégünk, termékeink, szolgáltatásaink és személyes hírnevünk menedzselése”

(3) Elméleti tananyag (vizsgatárgyak):

Feladatmenedzsment

A munkatársak motiválása és teljesítményértékelése

Személyközi kommunikáció és prezentációs technika

Projektszervezés és időgazdálkodás

Csapatépítés

Vezetői stratégia alkotás

(4) Záró dolgozat:

Elkészítése a tanultak alapján történik, minden résztvevő számára azonos témában és azonos címmel: "Cégem jelenlegi és jövőbeni működésének sikertényezői: a cégemben rejlő lehetőségek".

A képzési program teljesebb ismertetése megtekinthető itt:

http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/fiatal-vezetok-kepzese.php#menu-item

A jelentkezés lehetőségei:

1) Online: http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/fiatal-vezetok-kepzese.php#menu-item

2) Válasz e-mailben az alábbi pályázati jelentkezési lap kitöltésével és visszaküldésével:

Jelentkezési űrlap (Cég + képzésre jelölt személy(ek))

A cég adatai:

Cég neve:

Székhelye:

Adószáma:

A kapcsolattartó személy adatai (név, beosztás, telefonszám, e-mail cím):

 FV-25.0

A cég által a képzésre jelölt személy(ek)* adatai:

(* Több jelentkező esetén kérjük a jelentkezési űrlapot sokszorosítani.)

A Résztvevő neve:

Jelenlegi beosztása:

Legmagasabb iskolai végzettsége:

E-mail címe:

Telefonszáma:

Választott haladási ütem:

N2016-Normál ütem

I2016-Intenzív forma

A pályázatra jelölés indoka néhány mondatban:

* Több jelentkező esetén kérjük a jelentkezési lapot sokszorosítani.

Várjuk jelentkezésüket.

Örülnénk, ha az Önök fiatal vezető,
frissen kinevezett vezető, illetve vezetői utánpótlásként szóba jövő munkatársait is
a 2016. szeptember 15-én induló, fiatal vezetőknek szóló képzési programunk résztvevői között köszönthetnénk.

Információs telefonszám: 06-1-488-0247

Előzetes jelentkezés itt:

Tervezzük, hogy ….. fővel részt veszünk a fiatal vezetők képzési programján

(A részvételi díj pályázati kedvezménnyel: 290.000.- Ft/fő+Áfa.)

Jelentkezési határidő: 2016. Június 30. (csütörtök)

A képzés helyszíne: Budapest

Üdvözlettel:

Vaszari András

tanfolyamvezető

Európai Vezetőképző Akadémia

Európai Üzleti Iskola

Tel.: 06(1)3360-834

Fax: 06(1)3360-835

E-mail: office@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/fiatal-vezetok-kepzese.php#menu-item

Feliratkozás hírlevélre itt:  http://europaiuzletiiskola.hu/hirlevel.php#menu-item

Leiratkozás

Ezt a hírlevelet az alábbi e-mail címre küldtük: info@xxxxxxxxx

(Leiratkozás esetén kérjük előbbi e-mail cím bemásolását.)

További programajánlataink:

1) Középvezetői Továbbképzés

       Programismertető és jelentkezés itt: http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/kozepvezetoi-tanfolyam.php#menu-item

2) Trénerképző, Tréner Továbbképző Tanfolyam

       Programismertető és jelentkezés itt: http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/trenerkepzo-trener-tovabbkepzo-tanfolyam.php#menu-item

3) Irodavezetői/Titkárságvezetői tanfolyam és továbbképzés

      Programismertető és jelentkezés itt: http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/irodavezeto-titkarsagvezeto-tanfolyam.php#menu-item

4) Vezetői Asszisztensi és Cégasszisztensi Tanfolyam

       Programismertető és jelentkezés itt: http://europaiuzletiiskola.hu/palyazat/cegasszisztensi-tanfolyam.php#menu-item

5) Menedzserasszisztensi Továbbképző Tréning

       Programismertető és jelentkezés itt: http://treningbank.hu/