Biztosítsd a sikeres lezárást még a találkozó előtt

Kedves Barátom!

    Gondoltad volna, hogy a profi értékesítő már a találkozó előtt tudja, hogy aláírt szerződéssel fogja lezárni az ügyfelet? Hogyan lehetséges ez?

    Úgy, hogy semmit sem bíz a véletlenre

    Értékesítőid ismerik már azt a módszert, amivel előre biztosítják a találkozó sikerét?

    Kasza Tamás az Értékesítési stratégia és értékesítési csapat felállítása tréningjén megmutatja, hogyan vidd át az akaratod bármilyen kommunikációs szituációban.

  • Mi az a 22 kérdés, amit fel kell tenned egy ügyfélnek, hogy mindent tudj róla?
  • Hogyan építsd fel a lezárást?
  • Hogyan írj meg előre olyan bemutatkozást, amivel akár azonnal a lezárási gyorsítósávra tudod vinni az ügyfelet?
  • Mi a Gyémántkard módszer, és hogyan használd?

Rengeteg feladatot találtam, amihez megoldási kulcsokat is kaptam. Azt hiszem, egy teljesen más elképzelésben éltem eddig az értékesítési vezető tekintetében, és magában az értékesítési folyamatban is.
Tóth Árpád
Vezérigazgató
Erdért-Tuzsér Zrt.

    Közeleg a tréning időpontja, ideje meghoznod a jó döntést:

Jelentkezz a tréningre itt»

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula
A cégvezetők barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégvezető

Leiratkozás

© 2016. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva.

Adatvédelmi nyilvántartási szám: 02623-0001
 konyveles@xxxxxxxxxxxxxxxxxx