[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Érdekli néhány kulisszatitok?



 
 
 
Kérjük engedélyezze a képek megjelenítését!   Közterületi Média - Ajánlatfigyelő
 
 
 
 

Tisztelt Szarvas Ferenc!

Mi kell egy hatékony közterületi kampányhoz? Megosztunk Önnel pár kulisszatitkot egy jó reklámhoz.

Legelőször egy jó termék vagy szolgáltatás :)

Viccet félretéve, mire ügyeljünk amikor közterületi kampányt tervezünk?
  • Legyen egy ütős szlogen, felhívás vagy kérdés
  • tartalmazzon lehetőleg egy nagyobb méretű képet (a legtöbb ember vizuális, így jobban megmarad az információ)
  • kínáljon megoldást valamilyen problémára vagy keltsen fel igényt.
  • legyen élénk színű, hogy kitűnjön a környezetéből
  • a weboldalán ne feledkezzen el a kampányát kommunikálni, mert esetleg a konkurenciája profitál a hirdetéséből

És milyen ne legyen? :)

  • zsúfolt sok információt tartalmazó
  • apró betűs, olvashatatlan
  • semmilyen érzelmi reakciót kiváltó
  • pasztel, környezetbe olvadó

Sok sikeres kampányt valósítottunk meg, ügyfeleink megelégedésére. Önnek is felkínáljuk szakértelmünket, hogy reklámköltsége ne kidobott pénz legyen!

Vegye fel velünk a kapcsolatot, kérje ajánlatunkat vagy igényelje díjmentes konzultációnkat. 

Üdvözlettel,
a Közterületi Média csapata

Index Kommunikációs Kft.
Tel: +36 23 801 400
Fax: +36 23 801 401
E-mail: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://www.kozteruletimedia.hu

  

 

 
Ezt a levelet azért kapta, mert korábban regisztrált weboldalunkon (kozuleti.com) a következő e-mail címmel: aluprodukt@xxxxxxxxxxxx. Ha nem szeretne tőlünk több levelet kapni, bármikor leiratkozhat listánkról. Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide