[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Mobilmarketing Konferencia - technológia, innováció, tudás



Title: Lépéselőny Hírlevél :: Mobilmarketing Konferencia - technológia, innováció, tudás

Mit gondol, az idei év a mobilmarketing szökőéve?!?

Május 24-én megtudhatja a DIMSZ és a Magyar Telekom közös szervezésű Mobilmarketing Konferenciáján.

A nemzetközi előadásokkal tűzdelt konferencián szó lesz számos olyan aktuális témáról, melyeket a hazai piacon még nem, vagy csak részben használnak. Az ügynökségeknek és megrendelőknek szóló egész napos program segítségünkre lehet abban, hogy eligazodjunk a lehetőségek között és megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb és legszexibb mobilmarketing eszközt.

A konferencia előadásai:

● The Many Faces of Mobile Marketing in 2016 - A Marketer's View from the UK (angol nyelvű előadás!)

● Marketing célok - milyen marketing célokra érdemes használni, mire nem jó, hogyan illeszkedik egy marketing kampányba

● A social média mobilizációja

● Azok a boldog mobi(talan) évek

● Mobiltárcák szerepe a mobilmarketingben - A mobilfizetés nem cél, hanem eszköz

● Behavioural Targeting: the "Quick Mac" (angol nyelvű előadás!)

● Minden, ami egy termék vonalkódjából megtudható: több, mint gondolnád!

● A jövő most történik – globális mobil fizetési trendek Data-driven

● Mobile Marketing Solutions in Europe (angol nyelvű előadás!)

● Hibrid megoldások az értékesítés-támogatásban

● Mérés és elemzés - avagy hogyan hozzunk megfelelő döntéseket?

● Elérkezett a digitális beteg: a MeNTA lakossági applikáció interaktív bemutatása

A konferencia kerekasztal-beszélgetéssel záródik

Időpont: 2016. május 24. 9:00-16:00

Helyszín: Magyar Telekom székház, Budapest, Krisztina krt. 55.

Részvételi díj: 16 000 Ft+ÁFA


DIMSZ tagok számára: 10 000 Ft+ÁFA

MRSZ, MAKSZ, és MMSZ tagok számára: 12 000 Ft+ÁFA

Amennyiben kitölti rövid kérdőívünket, további 4 000 forintos árkedvezményben részesül!

SZERVEZŐK:

A PROGRAM TÁMOGATÓI:

A PROGRAM MÉDIAPARTNERE:

 

Leiratkozás

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2011.03.16-án publikált állásfoglalásának megfelelően, ha a „céges” cím egy nem természetes személy (cég, egyesület, alapítvány, párt, intézmény, stb.) központi, kapcsolattartás céljából nyilvános helyen (cégnyilvántartásban, weboldalon, stb.) feltüntetett elérhetősége (…), az e-hirdetésküldésre vonatkozó jogszabályok 2008. szeptember 1-jétől hatályos módosítása nyomán az ilyen jellegű – nem természetes személy elérhetőségének minősülő – e-mail címekre küldött elektronikus hirdetésekhez már nem szükséges előzetes hozzájárulás a hirdető/közzétevő/hirdetési szolgáltató részéről.