Sikerdíjas hideghívások garanciával

Title: Lépéselőny Hírlevél :: Sikerdíjas hideghívások garanciával

Üdvözlöm,

Vastag Zoltán vagyok, a Lépéselőny Virtuális Irodaháztól. Időpont-egyeztetéssel, hideghívásokkal foglalkozunk. Hasznos időpontokkal töltjük fel a naptárját:
Önnek nincs más dolga, mint elmenni, és letárgyalni
az üzletet!

Vállaljuk a partnerkeresést, időpont-egyeztetést, adatbázis-építést magyar, német, angol, holland, lengyel, és dán nyelvterületen.

Az átlagos megbízónk 10, általunk egyeztetett tárgyalásból 2 üzletet köt - annyira el szoktuk őket árasztani munkával, hogy a munkánk lassítását kérik tőlünk!

Egy rövid, jól előkészített, fizetett teszt időszak után akár sikerdíjasan dolgozunk.

Garanciával dolgozunk, így az eredmény kiszámítható!
Még akkor is, ha nem mi végezzük az értékesítést, nem jutalékban dolgozunk - előkészített kontaktokat hozunk megbízóinknak, akiknek ők értékesíteni tudnak.

Referencia egy megbízónktól:

„Néhány hete cégünk kapott egy megkeresést a Lépéselőny-től. Én, mint az új vevők felkutatásának felelőse, felhívtam őket, hogy ha partnerek leszünk, tudnak-e segíteni. Tudtak. Kaptunk egy partnerlistát, kezdésnek 22 céget egyeztettek le az igényeink szerint. Ebből 11 cég potenciális partner, 2 megrendelő lett! Úgy gondolom, hogy ez az arány több mint kívánatos!

Pach Ferenc
Paks”

Részletek:
www.lepeselony.hu/telefonos-egyeztetes

Üdvözlettel:

Vastag Zoltán
Telefon: +36 1 6 333 608
Lépéselőny - KKV adatbázis és call-center
www.lepeselony.hu/telefonos-egyeztetes

Leiratkozás

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2011.03.16-án publikált állásfoglalásának megfelelően, ha a „céges” cím egy nem természetes személy (cég, egyesület, alapítvány, párt, intézmény, stb.) központi, kapcsolattartás céljából nyilvános helyen (cégnyilvántartásban, weboldalon, stb.) feltüntetett elérhetősége (…), az e-hirdetésküldésre vonatkozó jogszabályok 2008. szeptember 1-jétől hatályos módosítása nyomán az ilyen jellegű – nem természetes személy elérhetőségének minősülő – e-mail címekre küldött elektronikus hirdetésekhez már nem szükséges előzetes hozzájárulás a hirdető/közzétevő/hirdetési szolgáltató részéről.