-5000 Ft kedvezmény a Digital Marketing Conf jegyekre

Kedves Érdeklődők!
A zenei ismereteid bővítése mellett most marketing tudásodat is fejlesztheted! A marketing és a digitális világ iránt érdeklődőknek május 5-én a Digital Marketing Conf nyújt kihagyhatatlan lehetőséget!
Ha szeretnél azok közé tartozni, akiknek a kisujjukban van a digitális marketing eszköztára, gyere el május 5-én és tanulj azoktól, akik elismert szakemberek a saját területükön! Csatlakozz hozzánk és légy naprakész a digitális újdonságokkal!
Tanuld meg, hogyan működnek a Google hirdetések, hogyan építhetsz YouTube csatornát és milyen is a jó Facebook kommunikáció!
Az előadóktól és kiállítóktól megtanulhatod, hogyan csökkentsd marketingköltséged, hogyan állíts össze hatékony marketing stratégiát, és melyek azok a lehetőségek, amik Magyarországon még kiaknázatlanok.
Ismerd meg előadóinkat és az egész napos programot az alábbi linkre kattintva: http://www.digitalmarketingconf.com/
Koncertpromo kuponoddal 5.000 Ft kedvezmény jár!
Élj Te is a koncertpromo.hu adta lehetőséggel és vásárold meg 5.000 Ft kedvezménnyel jegyedet!
Használd az alábbi kuponkódot a vásárlásnál!

Kuponkód*: KONCERTPROMO

Koncertpromo kupon

Ott a helyed május 5-én, hogy Te is képben lehess a digitális marketing folyamatosan változó világában!
Dátum: 2016. május 5.
Helyszín: Lurdy Koferencia- és Rendezvényközpont

Jegyvásárlás
Ne maradj le semmiről!
Kövess minket Facebookon, hogy első kézből értesülj a legújabb fejleményekről!
Facebook

*A kupon a kuponkód megadásával, e-mail címenként egyszer, csak korlátozott számban vehető igénybe és visszavonásig érvényes.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide.

www.koncertpromo.hu

Vásároljon online jegyet koncertekre, színházi előadásokra és egyéb kulturális eseményekre egyszerűen!