Gondterheltség és időhiány?

Kedves Cégvezető!

Vezetőként vannak az embernek olyan napjai, amikor
beterítik a problémák és teendők.
Amikor úgy érzed, hogy
semmire nem jut elég időd és már semennyi energiád nincs.
Ha így vagy vele Te is, akkor azt javaslom tarts egy
kis kényszerszünetet.

Na nem tengerparti nyaralásra és láblógatásra gondolok!
Hanem arra, hogy
egy kicsit gyere ki a cégből és tanulj!
Ez segíteni fog a mindennapos problémák felé emelkedni és
új energiával is feltölt. Erre pedig mindenkinek
szüksége van néha! :)

Ha szeretnél tanulás közben feltöltődni, akkor szeretettel
várlak az Alapvető vezetői előadás tréningen.
Biztos vagyok
benne, hogy rengeteg olyan azonnal alkalmazható adatot kapsz
majd, ami segít tehermentesíteni és időt szabadít fel Neked.
Pontosan ezért bátran vállalok pénzvisszafizetési garanciát is
az előadásra.

„Odamentem délelőtt, és egy kicsit tele voltam gondokkal,
terhekkel, egy kis zaklatottság is volt bennem. Ahogy hallgattam
az előadást, úgy lazultam le. Az alapján, amit hallottam, egy
másik nézőpontból sokkal egyszerűbbnek tűnt minden, és
elkezdtem kisimulni.
(K.V. vezető)

Kattints ide az előadás részleteiért»

Üdvözlettel:

Helle Nóra

megtekintés kép
Ezt a hírlevelet az shp.hu hírlevélküldő rendszere küldte. Amennyiben nem szeretnél több hírlevelet kapni, leiratkozhatsz az alábbi linken: Leiratkozás