Befektetési javaslata Blessing Samuel

Ez egy öröm, hogy írok neked, miután figyelembe, mert én lehet, hogy nem képes látni szemtől szembe, az első; Kérjük szükségem van a segítségedre.

Én kisasszony Blessing Samuel. az egyetlen lánya késő Mr.Nguessan Samuel, Ivory Coast. apám letétbe helyezett összeg az ($ 12,500,000.00) egy bank itt Elefántcsontpart halála előtt, ő használta a nevemet az ő legközelebbi rokon és kedvezményezettje a pénz halála után, ő írta alá a kötés a bank, hogy visszafogott nekem hozzáférését a pénz van, kivéve, ha külföldre befektetési célra.

Most keresem egy megbízható személy, aki segít nekem átadó és az átvevő a pénzt a bankszámlájáról a tengerentúlon, ahol én lesz hozzáférése a pénzt, és még együtt is az a személy, egy életen át külföldi beruházása a pénzt.

kérjük, válaszoljon nekem, hogy adok további információt és megbeszéljük, hogyan kell eljárni a javára van, és nekem a jövőben. Megbeszéljük, hogy mi lesz a százalékos után transzfer ha válaszol vissza. Köszönöm a figyelmet.

Üdvözlettel,

Kisasszony Blessing Samuel