[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

ADÓBÍRSÁG GARANCIÁVAL




ÉRTHETŐ TÁJÉKOZTATÁS, VÁLLALATI SZINTŰ BIZTONSÁG CÉGALAPÍTÁSTÓL KEZDVE


Tisztelt Kompár Krisztián!

  

Ön:

  • Épp cégalapítás előtt áll
     
  • Felkészült, megbízható partnert keres
     
  • Kellő szakmai tapasztalattal
     
  • Hogy minden kérdésére választ kapjon

  •  Ami a megfelelő induláshoz szükséges
     

Ha ez igaz Önre, akkor a legjobb helyen jár!

 

Hogyan történik az ingyen cégalapítás?

  • Először győződjön meg róla, hogy az itt található információk alapján minket bíz -e meg a cégalapítással
     
  • Ha minket választ, hívja a 06 30 515 1005 telefonszámot, munkaidőben, vagy kérjen visszahívást ide kattintva
     
  • Telefonon elmagyarázzuk a cégalapítás lépéseit
     
  • Megbeszélünk egy időpontot az ügyvédhez
     
  • Vagy a könyvelőirodába egy személyes konzultációra
     

"Már régóta érett a cégalapítás gondolata a fejünkben, és a könyvelő iroda honlapját olvasva azonnal a tettek mezejére léptünk. Éltünk nagyszerű ajánlatukkal, ahol ingyen cégalapítást és székhely szolgáltatást is kínáltak. A cégalapítás az ügyvédnőnél flottul, pontosan és szabályosan történt. Minden úgy történik, ahogy le van írva... Köszönöm"

 

7+1 ok, hogy miért könyvelőirodánk a legjobb megoldás az Ön számára:

 

 1.) Adóbírság garancia:

Induló cégekre szakosodott könyvelőirodaként Magyarországon elsőként mi rendelkezünk az elérhető legmagasabb összegű szakmai felelősségbiztosítással. Így a mi hibánkból kapott adóbírság esetén káreseményenként 20 Millió, évente 100 Millió Ft értékig tudunk helyt állni.

(Soha nem volt még szükségünk rá.)

A könyvelőknek sajnos nem kötelező szakmai felelősségbiztosítást kötni, ezért sokan meg sem kötik, vagy a díján spórolva olyan alacsony összegre, ami gyakorlatilag szinte semmire sem elég. Ugyan a mi biztosításunk éves díja egy családi nyaralás értékével vetekszik, de én csak akkor tudok nyugodt lelkiismerettel pihenni, ha az ügyfeleink könyvelését az elérhető legnagyobb biztonságban tudom.

2.) Adóellenőr múlt:

Könyvelőirodánk könyvvizsgáló, adószakértő társtulajdonosa 8 évig volt az Adóhatóság Kiemelt Adóalanyok Ellenőrzési Osztályának ellenőre, majd osztályvezetője. Ismeri a hatóság észjárását, belső működését, hogy egy esetleges ellenőrzésen Önnek véletlenül se kelljen tartania egy rosszindulatú adóellenőr kicsinyes ténykedéseitől.

3.) Ingyen cégalapítás:

Magyarországon elsőként mi ajánlottunk ingyen cégalapítást, így biztos lehet benne, hogy tapasztalt partnert kap. Bízzon meg bennünket kft-je könyvelésével, cserébe átvállaljuk a cégalapítás teljes ügyvédi munkadíját!

4.) Ingyen székhelyszolgáltatás:

Próbálja ki kockázat, és kapcsolt kötelezettség mentes székhelyszolgáltatásunkat, és hálából az első 6 hónapban ezt is ingyen biztosítjuk! Leveleit átvesszük, szkenneljük, e-mailben továbbítjuk.

5.) Több mint 100 év szakmai tapasztalat:

Mérlegképes könyvelő munkatársaink Nemzetgazdasági Minisztériumi regisztrációval, és együttesen több mint 100 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek.

6.) Nincs hűségnyilatkozat:

Nem szerződéssel akarjuk Önt magunkhoz láncolni, hanem az elvégzett munkánk minőségével. A velünk kötött szerződéseit  bármikor, indoklás, kényelmetlenségek, kötbér, felmondási idő nélkül, azonnali hatállyal felbonthatja.

7.) Ügyvéd partner:

Társasági jogi-, és biztosítási jogi szakjogász állandó ügyvéd partnereink segítenek Önnek cége szakszerű megalapításában. Ügyvédeink a későbbiekben is rendelkezésre állnak szerződései megírásában, és a felmerülő jogi kérdések megnyugtató rendezésében.

+1.) Társadalmi felelősségvállalás:

Árbevételünk 1%-ával a Bátor Tábor Alapítványt támogatjuk. Ez azt jelenti, hogy Ön nemcsak tökéletes könyvviteli szolgáltatást kap a pénzéért, de minden részünkre kifizetett 100 Ft-ból 1 Ft-tal járul hozzá a súlyosan beteg gyerekek mosolyához, gyógyulásához.

  

Soha nem tudja meg mit ábrázol ez a fotó, ha nem engedélyezi a képek betöltését a levél elején!

 Okostelefonról elég, ha csak a képre kattint, és indul a hívás.

Vagy ha most munkaidőn kívül van, akkor kattintson ide, és kérjen visszahívást a következő munkanap reggelére!

 

Ingyen cégalapítás - Miért tudjuk ezt ingyen kínálni?

  1. Mert szeretnénk, ha Ön kipróbálhatna bennünket úgy, hogy ennek kockázatát mi vállaljuk fel, és nem az ügyfél!
     
  2. Mert cégünkben nem marketingesek vagy értékesítők dolgoznak, hanem hagyományos könyvelők, akik hiszünk abban, hogy ha az ügyfelünk egy rövid együttműködés során megtapasztalja az általunk kínált minőséget, akkor az számunkra a legjobb reklám.
     
  3. Az ingyen cégalapításhoz Ön könyvelési szerződést köt velünk hűségnyilatkozat nélkül, amelyet Ön bármikor felmondhat, így semmilyen kockázatot nem vállal.
     
  4. A cégalapítás után több olyan bejelentési kötelezettség, adóellenőrzési kockázat és adminisztratív feladat hárul Önre, amely miatt elengedhetetlen a frissen bejegyzett kft-k számára az azonnali könyvelői támogatás.

 


Ingyen cégalapítás - gyakori kérdések:

  1. Összesen mennyi pénz szükséges egy kft megalapításához?

    Ha bennünket bíz meg a kft könyvelésével, akkor az ügyvédi munkadíjat teljes egészében átvállaljuk Öntől! Amit Önnek fizetnie kell az alapításkor, az egyrészt az 50.000 Ft illeték amit az államnak kell sajnos fizetni, és az első havi könyvelési díj 19.500 Ft+Áfa. Ez összesen bruttó 74.765 Ft, azaz kevesebb mint 75.000 Ft.

     
  2. Mi történik, ha nem áll rendelkezésre a 3.000.000 Ft törzstőke?

    A törzstőkét a hatályos jogszabályok szerint legkésőbb az alapítástól számított 2 éven belül kell befizetni, vagy a társaság nyereségéből "kitermelni".
     
  3. Kell e hűségidőt vállalnom az ingyen cégalapításért?

    Nem. Nem hiszünk a hűségidőkben. A velünk kötött szerződéseit Ön bármikor indoklás, kellemetlenkedés nélkül felbonthatja.
     
  4. Mennyi idő alatt van bejegyezve a cég?

    Általában 3-4 munkanap, vagy egy hét alatt jegyzi be a cégbíróság az új cégeket.
     
  5. Ki lehet, és ki nem lehet ügyvezető?

    Nagykorú, cselekvőképes személy lehet ügyvezető, aki nem áll eltiltás hatálya alatt. Nem lehet ügyvezető, vagy többségi tulajdonos az, akinek cégét 5 éven belül felszámolták.
     
  6. Milyen papírokra van szükség?

    Az összes tulajdonos és ügyvezető személyi igazolványára, lakcímkártyájára, adókártyájára, taj kártyájára, és a székhely tulajdonosa által két tanú előtt aláírt székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatra. (Ha igénybe veszi fél évig ingyenes székhelyszolgáltatásunkat, akkor ezt biztosítjuk.) 

Okostelefonról elég a képre kattintani a hívás indításához.

Vagy ha most munkaidőn kívül van, akkor kattintson ide, és kérjen visszahívást a következő munkanap reggelére!


"Az iroda nagyon jó választásnak bizonyult, hiszen magas szintű szolgáltatást kapunk megfelelő áron. A munkatársak gyorsak és proaktívak. Ez utóbbi az egyik legjobb és legfontosabb tulajdonságuk, hiszen mindig minden fejleményről, változásról azonnal tájékoztatnak, valamint segítenek egy-egy probléma kapcsán megtalálni a lehető legjobb megoldást."



Ezt a levelet a W3HOST Bt. részére küldtük. Adataihoz a nyilvánosan elérhető cégnyilvántartásból jutottunk hozzá, a hatályos jogszabályokat tiszteletben tartva. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény értelmében, cégek részére törvényes elektronikus reklámlevelek küldése. Ha mégis zavartuk, leiratkozáshoz kattintson ide