[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

AutósVilág hírlevél 2016. április 8.



Fiat Tipo – Megérkezett a szedán és még idén jön a többi családtag

joomplu:32404

Bemutatkozott a Fiat új családi szedánja, az „Autobest 2016" díjas Tipo, amely bevezető áron már 3 490 000 forinttól rendelhető a hazai márkakereskedésekben.

Bővebben...

Augusztusban újra itt a Kamion EB és Fesztivál

joomplu:26931

Kiss Norbi német csapattal és Mercedes-szel száll harcba a bajnoki címért. A tavalyi év sikereit követően 2016. augusztus 27-28. között ismét a Hungaroringen szurkolhatunk Kiss Norbi kétszeres Európa-bajnok kamionversenyzőnknek. Az izgalmas versenyeket családi programok, koncertek és egy látványos betétfutam, a BlancPain GT Series teszi még színesebbé.

Bővebben...

Heti csajok 076

joomplu:32451

A legdögösebb tetovált lány a keleti blokkból!

Bővebben...

Ford – Eljött a motorsuttogók ideje

joomplu:32360

Ha a legszigorúbb minőségi vizsgálatokra kerül sor, az emberi érzékszervek sokszor semmi mással nem pótolhatók – gondoljunk csak a borkóstolásra vagy a versenyzongorák hangolására. És erre a listára ezentúl a motorgyártást is felírhatjuk.

Bővebben...

Okosan - Addig hajtjuk az abroncsot, amíg simára nem kopik

joomplu:32477

Bár a vezetők több mint fele ismeri a törvényben előírt profilmélységet, mégsem ellenőrzi elég gyakran az abroncsai állapotát – derült ki a Vredestein friss felméréséből. Mindössze 43 százalékuk van tisztában azzal, hogy egy abroncsgarnitúrát napi használat esetén 3-4 évente cserélni kell.

Bővebben...

Gyalogos vagy utas - Kit választ az önvezető autó?

joomplu:32473

Még éveket kell várni az önvezető autók elterjedésére a technológiai és jogi akadályok miatt, amelyek társadalmi elfogadása sem lesz feltétlenül zökkenőmentes. Leghamarabb 3-4 év múlva kerülhetnek a tényleges forgalomba az önvezető autók, amelyek ugyan új kockázatokat, de egyben új biztosítási lehetőségeket is teremtenek.

Bővebben...

Volkswagen - 25 év alatt 50.000 haszonjármű Magyarországon

joomplu:32362

A márka Magyarországon jelentős évfordulót ünnepel: a hazánkban 1991-ben bemutatkozott Volkswagen Haszonjárművek márka 25 év alatt az idén márciusra elérte az 50.000-es darabszámot.

Bővebben...

Suzuki – Az első helyről fut neki a a következő negyedévnek

joomplu:26855

A Magyar Suzuki 2247 értékesített gépjárművel és 11,41 százalékos piacrésszel vezeti a magyar újautó-piacot az első negyedévben.

Bővebben...

A győztes neve - LIQUI MOLY

joomplu:25728

Négy nagy autós magazin olvasói a LIQUI MOLY-t választották meg a legjobb olajmárkának – minden munkavállaló prémiumot kap.

Bővebben...

Mazda CX-4 - Nem pekingi kacsa!

Mazda
CX-4

Sajnos az a hír járja, hogy a Pekingi Autószalonon debütáló Mazda CX-4 a kínai vásárlók kiváltsága lesz. Legalábbis kezdetben! De miért?! – kérdezzük szomorúan. De miért?!

Bővebben...

Audi A3 2016 - Üdv a Matrix LED-ek világában!

Audi A3 2016

Matrix LED-es fényszóróval és Audi virtul cockpittal kerül a kereskedésekbe májusban a megújult Audi A3-as család. Nem mellesleg dugóban, 64 km/h-s tempóig magát vezeti a kompakt német.

Bővebben...

Heti csajok 075

joomplu:32321

Playboy modell és az öreg Bulli!

Bővebben...

Nissan GT-R 2016 – Erősebb, gonoszabb és sokkal kevesebb gombja van

joomplu:32279

A Nissan a New York-i Autószalonon bemutatta az új, 2017-es GT-R szupersportautót. Az autó belterének és külsejének megjelenését érintő izgalmas újítások mellett lényeges fejlődés vár ránk a vezetési élményben és a teljesítményben is. A mostani fejlesztések képviselik a legmélyrehatóbb változtatásokat a modell 2007-es bevezetése óta.

Bővebben...

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI BlueMotion DSG Comfortline - Das Auto 2.0 Variant

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI BMT DSG Comfortline

Ha nagyon lusta lennék, márpedig - újságíró lévén - nem áll tőlem túl távol a naplopás, akkor ez lehetne az AutósVilág történetének legrövidebb tesztje. Egy linkből és egyetlen adatból, a csomagtartó méretéből állna, s ennyi. Mert majdnem pont egy ugyanilyen autót, egy Passat 2.0 TDI BlueMotion DSG Comfortline változatot próbáltunk. Limuzinként, szürke színnel és sötét belsővel. Most kombiként és barna kárpitozású utastérrel következik.

Bővebben...

Ford Focus ST 2.0 TDCi Wagon - „Dízelben utazik”

Ford Focus ST 2.0 TDCi
Wagon

A 250 lóerős EcoBoost benzines változat helyett a Ford első dízelmotoros Focus ST modelljét tesztelhettük - 185 lóerős teljesítménnyel és Auto-Start-Stop rendszerrel -, melyet a mérnökök arra optimalizáltak, hogy takarékossága és hétköznapi praktikuma mellett az ST-hez méltó teljesítményt nyújtson.

Bővebben...

Mercedes GLC 250d 4MATIC – Na, ez lesz a tökéletes SUV

joomplu:25225

Az első generációs GLK utódjának két komoly hiányosságot kellet pótolnia. Kicsinyelték a vásárlók a hátsó lábteret és a csomagtartó befogadó képességét. Igazság szerint nem csak ezeket korrigálták az új modellnél, de a jelenlegi kínálat talán legjobb SUV-ját sikerült összerakniuk. Az induló ár kicsivel 13 millió forint alatt van, de már az alapváltozat is vállalható felszereltséget tartalmaz.

Bővebben...

FIAT Dobló Panorama 1.6 MultiJet 105 Lounge - Útitárs

FIAT Doblo
Panorama 1.6 MultiJet Lounge

Frankfurtig mentünk vele, meg vissza, hogy bizonyíthasson. Na, meg szükségünk is volt rá. Egy keveset fogyasztó, nagy utas- és csomagterű, autópályázást is bíró utazóautóra. Hogy bejött-e?! Rögtön kiderül!

Bővebben...

Toyota Avensis 1.8 Valvematic Active Trend – Nem kell jobb autó hosszú utakra

joomplu:22376

Az új Avensis Sedan és Touring Sports karosszériaváltozatai egyaránt az 'Energikus elegancia' formai irányt követik, amely jellegzetesebb, dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a modellnek, ugyanakkor fokozott eleganciával és presztízzsel ruházza fel. Az új orrkialakítás, amely 40 mm-rel nyújtotta meg a jármű teljes hosszát, a Toyota Under Priority és Keen Look formanyelvének erőteljes, második generációs megnyilvánulása. A formaterv hangsúlyos, térbeli kivitelezése a D-szegmensben elvárható merész, magabiztos megjelenést kölcsönöz a modellnek; méltó a Toyota európai zászlóshajójához. A kisebb, agresszívabb felső hűtőmaszkon a korábbinál hangsúlyosabb szerephez jut a Toyota logó. A hűtőmaszk krómozott díszléce az új, LED-technológiás lámpatesteket köti össze. A fényszórókon belül kialakított LED-es nappali világítás (DRL) egyedi, karakteres megjelenést kölcsönöz az új Avensisnek. A lökhárító fényes feketére festett középrészét körülvevő, alsó hűtőmaszk méretét számottevően megnövelték, ami még inkább kihangsúlyozza az Avensis határozott megjelenését.

Bővebben...

Leiratkozás