Oscar-díj átadás, hollywoodi mosollyal

Ebben az időszakban az Oscar-díj, az azzal kapcsolatos felhajtás és kommunikáció az egyik legfontosabb hír a filmiparban és természetesen a médiában. De láttak már letört vagy hiányos fogazattal megjelent sztárt a vörös szőnyegen? Mindenki széles mosollyal várja és vágyja a pillanatot, amikor felszólítják a színpadra, hogy megkapja és birtokolja azt a bizonyos arany szobrot az elvégzett munkájáért!

Ma a XXI. Században olyan magas színvonalon van a fogászati technológia, beleértve az implantáció területét is, hogy nem elfogadható a kudarc és nem elfogadható a páciens számára, formailag nem kezelhető, kényelmetlen fogpótlás. Implantátumokon rögzített fogpótlással ellátott páciens olyan komfortérzethez, stabilitáshoz és nem utolsó sorban egyéni esztétikához juthat, ami meghatározza az életét, a személyiségét és mindennapi örömeit. Ez természetesen csak szakszerűen megtervezett lépésekkel érhető el. Az emberi fogazat térbeli adatai (fogforma, fogméret, síkok, stb.) az Ön esetében is visszakereshetőek testi adatai alapján, de a legfontosabb az a biostatikai egyensúly, amely a saját ép fogazatával megvolt. Az Ön igényeit és szándékát tiszteletben tartva tőlünk ehhez a szolgáltatáshoz jut hozzá.

Nekünk az elégedett páciens mosolya az Oscar szobor, számunkra ez a legnagyobb kitüntetés!

Az első lépés: egy személyes konzultáció

 „Kisgyermek korom óta voltak problémáim a fogaimmal. A töméseket húzások majd pótlások követték, de ezek a pótlások sem alakilag, sem esztétikailag nem voltak szépek. 2012. tavaszán hallottam először a fogsínről. A régi pótlások lekerültek, töméscsere történt, és amikor ez kész volt, hogy ne maradjak fog nélkül ún. ideiglenes fogpótlást kaptam. Már ekkor éreztem a változást, sokan dicsérték a szép fogsorom, pedig ez még nem is a végleges volt. Ekkor döbbentem rá, hogy milyen szembetűnő és csúnya lehetett az előző fogsorom, ha már ezt az ideiglenest is észreveszik és szépnek tartják.

Túl vagyok 2 fog implantáción is. Bevallom ettől féltem, sok rosszat hallottam barátaimtól róla, hogy begyulladt, fájt a beavatkozás. Nekem erről is jó véleményem van. Egyáltalán nem fájt, nem éreztem a beavatkozás után sem fájdalmat. Már fél év eltelt, bátran tudok enni, mosolyogni. Gyorsan megszoktam új fogsorom.” (V. Gabriella)

LEGYEN ÖNNEK IS TÖKÉLETES MOSOLYA!

 Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide