Elégedett páciensek.

Lehetnek érzései a fogazatával kapcsolatban, de az igazi szembenézés a problémával akkor jön, amikor kiderül, hogy az Ön által jónak mondott pótlások felett/alatt az ínyterület gyulladásban van, veszélybe került néhány fog, azokat gyökér kezelni kell vagy már nem lehet megmenteni. A hagyományos fogászati ellátás során úgy lépünk be a fogorvosi rendelőbe, hogy rábízzuk magunkat egy olyan emberre, akinek a munkáját mi, mint páciensek semmilyen módon nem tudjuk kontrollálni. Ennek a nagyfokú bizalomnak az eredménye lesz az, hogy a tömés magas, a hátsó háromtagú híddal nem érezzük jól magunkat vagy egy elkészült alsó, felső pótlás után rágási panaszaink vannak, esetleg úgy érezzük, mintha nem is nekünk gyártották volna azt a munkát.

Több embertől hallgatom, hogy az „én fogorvosom is tervezetten dolgozik”. Viszont az eredmény nem úgy valósul meg, mint ahogy azt itt az Ekvident Fogászaton, egy lezárt szolgáltatás után érzékelik a páciensek. Érdekesnek tűnhet, hogy minden páciensünk ugyanazt kommunikálja!! Ez az igazság, nálunk csak az esetek különbözőek, az eredmény mindenkinél ugyanaz.

 ELŐTTE

UTÁNA

 "...a férjemmel kiköltözni készültünk Svédországba, a fogaim pedig leadták a figyelmeztető jelzéseiket: itt az ideje egy teljes fogászati rekonstrukciónak. Akkor még Budapesten dolgoztam, ezért végignéztem a legjobb minőségű, és árban is a legjobbnak tűnő fogászatokat. Az idő azonban egyre szorított, ezért szegedi révén Csatári Tamás fogművest is megkérdeztem. Tamás az első alkalommal megmutatta, hogy felesleges műtéti beavatkozásokra kaptam árajánlatot eddig. Orvos kollégájával Dr Bánrévi Csabával a kivizsgálás után elkészítette a kezelési tervet. 3 hét alatt teljes híd alul, és felül, hozzáépítve a fogínyhez, fogbeültetés nélkül, a meglévő fogaimra orvosi bravúrral mindezt ráépítve. A köztes időszakban pedig egy ideiglenes fogpótlással élve a környezetem semmit nem vett észre, egészen a végeredményig. A végeredmény viszont elképesztett mindenkit.

Egy gyönyörű formájú,  egységes fehér színű fogsorral mosolyogva a világra, egészen hollywoodi minőség lett, amihez egy olyan erőteljes harapás is tartozik, amit az tud igazán értékelni, aki próbált már nyers sárgarépát rágcsálni rosszul felépített koronával. "(R. T. Valéria)

 További eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide