Újévi fogadalmak

Vannak-e véletlenek vagy nincsenek? Nem tudom, de engem a sorsom az EKVIDENT-hez, pontosabban Csatári Tamáshoz vezetett. Egy kellemes szombat délelőtt volt az első beszélgetésünk Tamással. Szorongva indultam el otthonról, de már az első pillanatban meglepetésben volt részem. Kellemes, barátságos környezetben találtam magam. Tamás nyugodtan, magabiztosan, én pedig a megszokott „jújj, de félek a fogorvostól, és mind attól ami azzal kapcsolatos” érzéssel ültünk le egymással szemben. Tamás elkezdett beszélni, és szép lassan oldódott bennem a feszültség. Nagy figyelemmel hallgattam, és rádöbbentem, hogy amiről általánosságban beszél az szinte kivétel nélkül rám is érvényes. Korábban félre kezelt fogakról, rosszul elkészített, és felhelyezett koronáról, és mindezek az egész emberi szervezetre gyakorolt rossz hatásárólLátatlanban pontos diagnózist állított fel az egyébként fogorvosok által rendszeresen ellenőrzött, és kezelt fogaimról. Tamás minden kérdésemre türelmesen válaszolt, és éreztem, hogy a problémám megoldásában partnerként kezel.

Persze kavarogtak a gondolataim, mit, mikor, hogyan lenne a legjobb, Tamást többször felhívtam telefonon az újabb kérdéseimmel még mielőtt meghoztam volna a végleges döntésemet….Először Tamás elvégezte a különböző méréseket, mintákat vett, és néhány nap múlva a terápiás sín a számban volt. A sín áldásos hatásának köszönhetően két állkapcsom a korábban rosszul elkészített pótlások miatt kialakult rossz zárás helyett ismét jól „működött”. A sínnel néhány hét alatt el is értük a kívánt eredményt….A végleges fogsorom anyagában, színében, formájában Tamással gyorsan megegyeztünk, az én igényeimet maximálisan figyelembe vette, és az ő nagy szakértelmével megvalósította. Néhány hét elteltével Tamás meglepetéssel állt elő. Megnézhettem a majdnem kész fogaimat. Kimondottan tetszett már akkor is, éreztem, hogy kész formájában nagyon fogom szeretni….Köszönöm Csatári Tamásnak, hogy az egész kezelés alatt mellettem állt, bátorított, maximálisan figyelt rám. És nem utolsó sorban köszönöm a MOSOLYOMAT!” (N. Erika)

 Az újévi fogadalmak között lehet a következő:

„Végre elmegyek a fogorvoshoz….”

De kihez? Ahhoz, akihez eddig is járt és mindig kedves volt az orvos vagy oda, ahol biztosan a problémáját fogják orvosolni.

 DÖNTSÖN JÓL!

Legyen Önnek is egy esztétikus, működő fogazata!

 Egyszerű, gyors, fájdalommentes!

 Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

+36709488833

 Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide