Hollywoodi mosoly sárgarépa élménnyel

Tisztelt Hölgyek és Urak!

A mai napon felkeresett bennünket egy ellátott páciensünk és átadta az alábbi írást. Kontrollon volt, ahol mindent rendben találtak, így boldogan utazott vissza Svédországba. Gondoltam így év végén megosztom Önökkel.

Boldog karácsonyt kívánok az Ekvident Fogászat minden munkatársa nevében!

18 éves voltam, amikor az érettségi szünet idején begyulladtak a felső szemfogaim. Fúrás, faragás, gyökérkezelés, foghúzás. Ezzel kellett szembenéznem a magyar érettségi tételek helyett. Egy gyakornok orosz származású fogorvos kezelt, aki előbb elsírta magát, mintahogy a fogam kijött volna a helyéről a fogója segítségével. A vezetésével  felépített felsőhidam az első önálló keresetemig maradhatott a számban. Az első fizetésemből azonnal kicseréltettem. Az akkori fogorvosomnak az volt a fixa ideálja, hogy nem szabad fehér fogakat csinálni, mert az ismerőseim számára idegen leszek. Így lettem a magam számára idegen a tükörben, de egy nőnek sohasem szabad feladni az esztétikai szépségre való törekvését. Én akkor eldöntöttem, ha tönkre megy a hidam, nem fogok megalkudni.

Azóta eltelt 30 év, a férjemmel kiköltözni készültünk Svédországba, a fogaim pedig leadták a figyelmeztető jelzéseiket:itt az ideje egy teljes fogászati rekonstrukciónak.Akkor még Budapesten dolgoztam, ezért végignéztem a legjobb minőségű, és árban is a legjobbnak tűnő fogászatokat. Az idő azonban egyre szorított, ezért Szegedi révén Csatári Tamás fogművest is megkérdeztem. Tamás az első alkalommal megmutatta, hogy felesleges műtéti beavatkozásokra kaptam árajánlatot eddig. Orvos kollégájával :Dr Bánrévi Csabával a kivizsgálás után elkészítette a kezelési tervet. 3 hét alatt teljes híd alul, és felül, hozzáépítve a fogínyhez, fogbeültetés nélkül, a meglévő fogaimra orvosi bravúrral mindezt ráépítve. A köztes időszakban pedig egy ideiglenes fogpótlással élve a környezetem semmit nem vett észre, egészen a végeredményig. A végeredmény viszont elképesztett mindenk

ELŐTTE

UTÁNA

Egy gyönyörű formájú,  egységes fehér színű fogsorral mosolyogva a világra, egészen hollywoodi minőség lett, amihez egy olyan erőteljes harapás is tartozik, amit az tud igazán értékelni, aki próbált már nyers sárgarépát rágcsálni rosszul felépített koronával.

Hálás köszönetem Dr Bánrévi Csabának, aki 1 ülésben a teljes felső és alsó fogsoromat előkészítette a hidak befogadására. Soha fogorvos kezében ilyen biztonságban nem éreztem magam. Csaba olyan biztonsággal, sebességgel és könnyedséggel dolgozik, ami önmagában is fájdalomcsillapító hatású, ehhez viszont társul egy rendkívül intelligens barátságosság, ami viszont már terápiás hatású. Mindezt csak a szakmai kompetenciája múlja felül. Olyan pontokon volt 100 %-os bizonyossága, hogy mit kell tennie, amiben eddig minden orvosom bizonytalan volt. Bánrévi Csaba az az orvos, akihez többezer kilométert is hajlandó leszek megtenni, ha fogorvosi beavatkozásra van szükségem.

Hálás köszönetem Csatári Tamásnak, akinek az egész fogélményt elejétől a végéig köszönhetem.Csatári Tamásnak egy különleges tudása van, egyedülálló az országban, (rajta kívül 1 fogtechnikus tudja mindezt). Képes az állkapocs, és az arc eredeti egyensúlyát, és harmóniáját helyreállítani. Ez nemcsak esztétikai, és harapás hatékonysági kérdés, hanem a test egyes szerveire, és a gerinc egészségére is kihat. Tamásnak ezenkívül rendkívül jó érzékelése van az ember alapvető szándékaira, céljaira. Tökéletesen megértette, milyen esztétikai, és funkcionális elvárásaim vannak, és ehhez képest javasolt megoldásokat. Kompetenciája és emberi hozzáállása példaértékű, ami társul egy olyan üzleti korrektséggel, amiben azt érzed, hogy Neked segít, maximálisan a Érted van, és semmi felesleges műveletet nem fog megcsinálni, vagy megcsináltatni, csak azért, hogy vastagabb legyen a végső számla.

Köszönöm Tamás, és Csaba mindkettőtöknek, fantasztikus páros vagytok, amiből nagyon szép munka született! RTValéria

További eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide