Ön is a tökéletesre vágyik?

Akkor van rendben a fogazat, ha mindkét oldalon egyformán tudunk rágni, minden a helyén van, nincsenek fogaink vagy fogpótlásaink magasabban vagy alacsonyabban, nincsenek kopások, letörések a fogakból, illetve nincs foghiányunk.

Akinél az előzőek közül bármelyik előfordul, akkor elmondhatjuk, hogy nincs meg a biostatikai egyensúly.

Az Ekvident Fogászat már 10 éve a hagyományos fogászattól eltérő ellátási folyamaton viszi végig pácienseit. Mi pontosan tudjuk mi történik a személynél, ha fogászati problémája van vagy fogpótlás készítése előtt áll. Ez az amiben segíteni tudunk könnyedén, felelősségvállalással. A fogászati ellátásban nem az implantátum vagy a cirkonkerámia az elsődleges cél (része a sikernek), hanem az, hogy a végeredmény egy hosszútávú, tartós, örömmel teli megoldást jelentsen a páciens számára. Mindenki ugyanarról beszél: nem érzi a fogpótlást a sajátjának, nem tud jóízűen enni, nem tud úgy tárgyalni, hogy ne jusson eszébe, milyen jó lenne mindezt egy működő esztétikus fogazattal csinálni. ( Biostatika, egyéni adatok hiánya)

Implantátumra van szüksége, de fél a beavatkozástól? Az implantáció nem jár fájdalommal, másnap már ugyanúgy tudja a munkáját végezni, mint az implantációt megelőző napon.

Amennyiben Ön ezt az eredményt szeretné elérni, egy olyan ellátási folyamaton visszük keresztül, amiben Ön mindig pontosan tudni fogja, hogy mi fog történni, és melyik lépés után mi következik a végleges cél elérése érdekében.

Amire mások könnyedén rámondják, hogy "természetesen megcsináljuk", azt mi a mögöttünk álló kifejlődött technológia révén felelősségvállalás mellett készítjük el. Munkánkkal az eredeti fogazat panaszmentes működését és érzetét biztosítjuk Önnek fájdalommentesen, amelynek elengedhetetlen része a precíz fogszakorvosi munka.

Cirkon pótlás alul-felül

 „Amikor néhány éve kicseréltettem az amalgámtöméseimet és a négy felső metszőfogamra megcsináltattam a kerámiakoronákat, azt hittem végre rendben vagyok, bátran mosolyogtam, szépek, rendezettek voltak a fogaim…Gondoltam lezártam azt a „fogorvoshoz rohangáló” korszakot, amelyre 11 éves korom óta kényszerültem…Amikor átnéztétek a fogaimat, arra számítottam, hogy találtok majd esetleg egy újabb lyukat valamelyik fogamon, de nem ez történt. Teljes nyugalommal hallgattam, hogy „javított, javított, korona…” stb. Majd jöttek a kérdéseid, és kezdett rémleni, hogy az állkapcsom ropogása, időnkénti beakadása, a bal oldali –egész testemet érintő „ügyetlenségem” mind-mind az össze-vissza fogazatom miatt van…

…A nálad tett látogatásomkor világossá tetted, hogy igen, ezek nagyon összefüggő dolgok.…A sín használata során éreztem húsz-egynéhány év után, hogy milyen érzés összeszorítani az összes fogamat. …Szokatlan volt újra a nagyon régi saját fogaimat viszontlátni. Már el is felejtettem, hogy valamikor ilyen volt…Ami a rágást illeti, hát igen. El sem lehet mondani, hogy mennyire jó érzés, hogy működnek is a fogaim, nemcsak ott vannakBátran nevetek is, mert tudom, hogy rendezett, teljes fogsort villantok!” (T. Ágota)

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

 Kérjen időpontot személyes konzultációra!

 Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide