Szombati nyitvatartás

  Monobit

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy stúdiónk nyitva tartása december 12-én, 18-án és 23-án a következőképpen alakul:

december 12. (szombat): Nyitva 8-16h
december 18. (péntek): Nyitva 6-18h
december 23. (szerda): Nyitva 6-16h

 FONTOS!

-December 12-én szombaton a következő szolgáltatásaink működnek: anyagátadás, levilágítás.
-FTP és e-mail rendszerünk folyamatosan üzemel, így a hét bármely napján leadhat anyagokat, megrendeléseket.

Köszönjük megértésüket
és együttműködésüket!

monobit nyomda kft.
tel.: +36 1 439 0485
www.monobit.hu  arajanlat@xxxxxxxxxx

                         Monobit2
Ezt a levelet azért kapta, mert kapcsolatban áll vagy állt a monobit  nyomda Kft.-vel. Ez az üzenet nem hírlevél, hanem egy tájékoztatás minden ügyfelünknek, megrendelőnknek és alvállalkozónknak a megváltozott nyitva tartásunkról. Amennyiben nem szeretne több ilyen tájékoztató levelet kapni, kattintson ide. Amennyiben nem kér a jövőben ilyen tájékoztató levelet, az ebből adódó határidő csúszásokért a monobit nyomda Kft. nem vállal felelősséget.