A tökéletes fogpótlás titka.

Ma a XXI. Században olyan magas színvonalon van a fogászati technológia, hogy nem elfogadható a kudarc és nem elfogadható a páciens számára, formailag nem kezelhető, kényelmetlen fogpótlás. Nézzük a tévét és bámulattal csodáljuk a sztárok tökéletes fogazatátMinden ember munkájához, megítéléséhez hozzátartozik a szép és egészséges fogazat. A gyökértömött, elszíneződött fog sok ember számára nem adja meg az igazi komfortérzetet. Úgy érzi, hogy mindenki azt nézi, ezért zártabb szájjal kommunikál. És milyen az, amikor egy komoly tárgyalás közben nem az ott elhangzottakon van a figyelem, hanem a nem éppen esztétikus fogakon! Az Ekvident Fogászat segít Önnek abban, hogy eldöntse, hogyan szeretne ezen változatni. Olyan stabilitáshoz és nem utolsó sorban egyéni esztétikához juthat, ami meghatározza az életét, a személyiségét és mindennapi örömeit. Ez természetesen csak szakszerűen megtervezett lépésekkel érhető el.

Munkánkkal az eredeti fogazat panaszmentes működését és érzetét biztosítjuk Önnek fájdalommentesen, hosszútávon.

   fogászati kezelés előtt

    fogászati kezelés után

„Életem egyik legboldogabb napjaként tudom leírni azt, amikor végül a koronáim fel lettek helyezve. Sejtettem, hogy szépek, de nem gondoltam, hogy ilyen gyönyörűek lesznek, a színükben, a formájukban, a természetességükben, a hihetetlenül aprólékos kidolgozásukban igazi művészi munka eredményei. Azt mondták, hogy olyanok lesznek a fogaim, mint amilyenek eredetileg voltak. Én csak azt tudom mondani, hogy sokkal szebbek, gyönyörűbbek lettek. ....Az elejétől kezdve tudtam, hogy a lehető legjobb kezekben vagyok, de erre a végeredményre még a legmerészebb álmaimban se mertem gondolni. Köszönöm azt, hogy a valódi problémámat akarták kezelni, megoldani, és nem csak egy látszat, átmeneti megoldást hoztak létre. Nagyon szépen köszönöm a példaértékű hozzáállásukat, a munkájukat, és nem utolsósorban köszönöm, hogy segítettek abban, hogy merjek újra igazán magabiztosan, boldogan mosolyogni.” (B. Éva)

 Fizessen egyszer a szép és tökéletesen működő fogazatáért!

LEGYEN ÖNNEK IS TÖKÉLETES MOSOLYA!

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide