Fontos Önnek az esztétika?

„Az új fogamat gyorsan megszoktam. Furcsa volt, hogy ismét tudok rágni, újra rá kellett szoktatnom magam arra, hogy ne csak nyeljem az ételt. Ja, és mindenki el van ragadtatva, hogy milyen gyönyörűek a fogaim! (Már aki tudja a históriámat, mert aki nem, az nem veszi észre, hogy nem a sajátom!) Büszkén mosolygok- és van is kedvem mosolyogni.” (Gy. Magdolna)

 Mindenki ezt akarja!

Én magam is az első fogpótlásomat nagynevű fogorvosnál azzal a szándékkal csináltattam, hogy rendben legyen a „kirakat”. Az elkészült fogpótlások viszont nem hozták azt az eredményt, amire számítottam. Hosszabbak és vastagabbak voltak, mint amivel jól éreztem volna magam. Ráadásul két pótlásom rövid időn belül le is esett, amit az követett, hogy 3 év múlva újra kellett csinálni nem csak azt a 10 pótlást, hanem az összes fogamat. A korábbi döntés az én döntésem volt. Nem más mondta, hogy a környék egyik legnevesebb fogorvosához menjek és fizessek ki neki nagyon sok pénzt.

 Ön dönthet másképp!

 Amikor az EKVIDENT-nél újrakészült a munka, kiderült, hogy tényleg 2 mm-rel hosszabbak voltak az előző pótlásaim, amelyek a rossz pozíció miatt ajándékként még az alsó teljesen ép fogaimat is elkoptatták.

Az új pótlások olyanok, mintha a sajátjaim lennének. Ja és a technológiának köszönhetően használni is tudom. Egyéb testi problémák megszűnnek a szolgáltatás zárását követően. Nekem a fejfájásom, térdfájásom szűnt meg, van, aki azóta nem szédeleg, nem kattog a rágóizülete, egyformán tudja használni a fogazatát mindkét oldalon, nem csikorgatja a fogát éjszaka.

 DÖNTSÖN JÓL!

Legyen Önnek is egy esztétikus, működő fogazata!

A SEGÍTSÉGET NÁLUNK MEGTALÁLJA.

Egyszerű, gyors, fájdalommentes!

 További eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide