Olyan a fogpótlása, mint az eredeti

Előfordult már Önnel, hogy az elkészített fogpótlása jónak tűnt, de évek múlva újbóli fogászati problémával szembesült, amit kénytelen volt kezelni? Volt olyan páciensünk aki 5 évente cseréltette a pótlásait, mert azokkal problémája volt. És még nem volt 40 éves!!! Ez Ön szerint normális?

Sokan egy természetes folyamatnak gondolják a fogak évek alatti pusztulását. Ez a folyamat megállítható, ha időben kezelve van az igazi ok.

Ha egy embernek vannak érzései a fogaival kapcsolatban, az biztosan úgy is van! Viszont nem mindegy, mikor, hogyan és ki végzi el a fogászati kezelést. Az esztétikai igények mellett a legfontosabb lépés megteremteni azt a biostatikai egyensúlyt, amelyre a fogászati ellátás épül. Az emberi fogazat térbeli adatai (fogforma, fogméret, síkok, stb.) az Ön esetében is visszakereshetőek testi adatai alapján. Így érjük el, hogy a páciens egy működő, esztétikus fogazathoz jusson, és komfortérzete az eredeti ép fogazatával megegyező legyen.

Szép nő, szép fogazat.

 Már ellátott páciensünk mondta:

„…részt vehettem saját fogaim alakjának, színének, anyagának kiválasztásában, minden lépésről tájékoztatást kaptam, amit fogászaton az ember el tud képzelni, a legjobb kiszolgálást és legkevesebb fájdalmat kaptam. Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni! Nem kellett mit megszokni, a második nap óta teljesen rendben vagyok. Ebben a csapatban olyan embereket ismertem meg, akik barátként kezelik embertársaikat, és nem hagyják cserben.” (Mészáros Zoltán)

 Legyen Önnek is működő és az eredeti fogazatával megegyező fogpótlása!

További eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

 Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide