Szép és tökéletes fogazat

Fogászatunk már 10 éve a hagyományos fogászattól eltérő ellátási folyamaton viszi végig pácienseit. Mi pontosan tudjuk mi történik a személynél, ha fogászati problémája van vagy fogpótlás készítése előtt áll. Ez az amiben segíteni tudunk könnyedén, felelősségvállalással. A fogászati ellátásban nem az implantátum vagy a cirkonkerámia az elsődleges cél (része a sikernek), hanem az, hogy a végeredmény egy hosszútávú, tartós, örömmel teli megoldást jelentsen a páciens számáraMindenki ugyanarról beszél: nem érzi a fogpótlást a sajátjának, nem tud jóízűen enni, nem tud úgy tárgyalni, hogy ne jusson eszébe milyen jó lenne mindezt egy működő esztétikus fogazattal csinálni. ( Biostatika, egyéni adatok hiánya)

Implantátumra van szüksége, de fél a beavatkozástól? Az implantáció nem jár fájdalommal, másnap már ugyanúgy tudja a munkáját végezni, mint az implantációt megelőző napon.

Amennyiben Ön ezt az eredményt szeretné elérni, egy olyan ellátási folyamaton visszük keresztül, amiben Ön mindig pontosan tudni fogja, hogy mi fog történni, és melyik lépés után mi következik a végleges cél elérése érdekében. Amire mások könnyedén rámondják, hogy "természetesen megcsináljuk", azt mi a mögöttünk lévő kifejlődött technológia révén felelősségvállalás mellett készítjük el.

Munkánkkal az eredeti fogazat panaszmentes működését és érzetét biztosítjuk Önnek fájdalommentesen, amelynek elengedhetetlen része a precíz fogszakorvosi munka.

                                                                    Szép és tökéletes fogazat

"2012. januárban felkerestem egy fogorvost, hogy teljes, alsó-felső fogsort készítsen nekem. Tudtam, hogy nem olcsó mulatság, így több éve spóroltam rá. Rendkívüli gyorsasággal neki is látott, 1 héten belül 25 darab cirkónium fog került a számba... Ahogy teltek a hetek, hónapok egyre nagyobb fájdalmakat éreztem az állkapcsom körül, majd egy idő után az egész fejem fájt kibírhatatlanul. Folyamatosan gyógyszereket szedtem ennek csillapítására. Amikor erről beszéltem az akkori orvosnak mondott személynek, akkor csak annyi volt a válasz, hogy még szoknom kell. Ekkor már 3,5 hónapja szenvedtem.

Szerencsémre ebben az időben kaptam egy szórólapot, amelyben az EKVIDENT hirdette, hogy a fogászat náluk nem a megszokott módon történik. Felkerestem hát...

Az első olyan alkalommal már minden olyan információt megkaptam, amire csak kíváncsi voltam. Nem volt rohanás, és már akkor baráti hangulatban beszélgettünk a lehetőségeinkről... Egy rendkívül jól összedolgozott gárda vette kezelésbe az újonnan megszületendő fogsorom... Egyetlen pillanatig sem maradtam fog nélkül, mert amíg elkészültek a végleges fogaim, addig is ideigleneseket kaptam, amivel teljes életet élhettem. Összegezve: részt vehettem saját fogaim alakjának, színének, anyagának kiválasztásában, minden lépésről tájékoztatást kaptam, amit fogászaton az ember el tud képzelni, a legjobb kiszolgálást és legkevesebb fájdalmat kaptam. Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni!" (M.Zoltán)

Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide