[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Fogászat, másképp.



Lehetnek érzései a fogazatával kapcsolatban, de az igazi szembenézés a problémával akkor jön, amikor kiderül, hogy az Ön által jónak mondott pótlások felett/alatt az ínyterület gyulladásban van, veszélybe került néhány fog, azokat gyökér kezelni kell vagy már nem lehet megmenteni. A hagyományos fogászati ellátás során úgy lépünk be a fogorvosi rendelőbe, hogy rábízzuk magunkat egy olyan emberre, akinek a munkáját mi, mint páciensek semmilyen módon nem tudjuk kontrollálni. Ennek a nagyfokú bizalomnak az eredménye lesz az, hogy a tömés magas, a hátsó háromtagú híddal nem érezzük jól magunkat vagy egy elkészült alsó, felső pótlás után rágási panaszaink vannak, esetleg úgy érezzük, mintha nem is nekünk gyártották volna azt a munkát. Több embertől hallgatom, hogy az „én fogorvosom is tervezetten dolgozik”. Viszont az eredmény nem úgy valósul meg, mint ahogy azt a nálunk az Ekvident Fogászaton, egy lezárt szolgáltatás után érzékelik a páciensek. Érdekesnek tűnhet, hogy minden páciensünk ugyanazt kommunikálja!! Ez az igazság, nálunk csak az esetek különbözőek, az eredmény mindenkinél ugyanaz.

 

Eredményünk: átadott cirkon pótlások

                                                             

 "2012. januárban felkerestem egy fogorvost, hogy teljes, alsó-felső fogsort készítsen nekem. Tudtam, hogy nem olcsó mulatság, így több éve spóroltam rá. Rendkívüli gyorsasággal neki is látott, 1 héten belül 25 darab cirkónium fog került a számba... Ahogy teltek a hetek, hónapok egyre nagyobb fájdalmakat éreztem az állkapcsom körül, majd egy idő után az egész fejem fájt kibírhatatlanul. Folyamatosan gyógyszereket szedtem ennek csillapítására. Amikor erről beszéltem az akkori orvosnak mondott személynek, akkor csak annyi volt a válasz, hogy még szoknom kell. Ekkor már 3,5 hónapja szenvedtem.

Szerencsémre ebben az időben kaptam egy szórólapot, amelyben az EKVIDENT hirdette, hogy a fogászat náluk nem a megszokott módon történik. Felkerestem hát...

Az első olyan alkalommal már minden olyan információt megkaptam, amire csak kíváncsi voltam. Nem volt rohanás, és már akkor baráti hangulatban beszélgettünk a lehetőségeinkről... Egy rendkívül jól összedolgozott gárda vette kezelésbe az újonnan megszületendő fogsorom... Egyetlen pillanatig sem maradtam fog nélkül, mert amíg elkészültek a végleges fogaim, addig is ideigleneseket kaptam, amivel teljes életet élhettem. Összegezve: részt vehettem saját fogaim alakjának, színének, anyagának kiválasztásában, minden lépésről tájékoztatást kaptam, amit fogászaton az ember el tud képzelni, a legjobb kiszolgálást és legkevesebb fájdalmat kaptam. Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni!" (M.Zoltán)

További eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

 Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36709488833

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból. 

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide