Hétzáró gondolat: Mit írnál, ha Magadnak kellene levelet írnod

Kedves Barátom!

    Ma egy rendhagyó Hétzáró gondolatot írok!

    Attól rendhagyó, hogy nem is én írtam!

    Hanem Dudás Attila országos nagy barátom!

    Mindenféle vállalkozásai vannak-voltak: cukrászdák, adriai sétahajózás, kereskedelem, önfejlesztő központ.

    De volt olyan is az életében, hogy amikor unatkozott, mert a cégei nélküle is működtek, elment sofőrnek. Hogy lássa a világot egy másik szemszögből is.

    Tegnap kaptam tőle egy e-mailt az USA-ból!

    A végére ért egy több mint két éves, nagyon kemény, nagyon sok pénzbe kerülő tanulási-önfejlesztő feladatnak. Hogy mi volt az a feladat, azt itt igazán nem tudom leírni Neked, mert nagyon bonyolult lenne elmagyarázni.

    De nem is ez a lényeg!

    Hanem hogy megosztotta, hogyan tudott ennyi időn át kitartani!

    Ez egy különleges levél!

    Miért?

    Mert saját magának írta!

    Azt mondja róla, hogy őt ez, a saját magának írt levél juttatta célba!

    Az idők folyamán sokszor, nagyon sokszor elolvasta!

    Most megosztotta velem!

    Az engedélyével megosztom most Veled is!

    Akkor íme, itt van:

    "Levél magamnak
    (Arra az időre, amikor a helyzet kezd tényleg keménnyé válni.)

    Amikor mindenki azt gondolja, hogy fel kéne mar adnod, és a legjobb barátod arcának izmait is mar a kétely torzítja, jusson az eszedbe, hogy nem más dönti el, hogy feladod-e vagy sem.
    Csakis te!

    Nem fogsz kudarcot vallani azért mert más azt gondolja, hogy kudarcot kellene már vallanod. Erős maradsz, míg a magadba vetett hitet el nem veszíted.

    Tehát nem veszítheted el!

    Kemény szembenézed a helyzettel?
    Kemény szembenézned azzal, hogy a végső eredmény csupán rajtad múlik és időpocsékolás lenne majdmásokat hibáztatni, vagy a körülményeket okolni a következményekért?

    Igen, az!
    Nehéz nyerni?
    Igen, az!
    Mégis nyerni akarsz?
    Igen?
    Akkor hát csak csináld és ne add fel!

    Ne add fel soha!
    Bárki barmit is mond!
    Ez ennyire piszkosul egyszerű!

    Nem létezik olyan pont, ahol azt kell hogy gondoljad, hogy vesztettél. Hogy a játéknak vége. Jusson az eszedbe, hogy ahol a dolog kezd igazán keménnyé válni, ott kezdődik az élet igazán.

    nem nyerni és a feladni között nagy a különbség. Bár látszatra mindkettőnek egy a vége, ám a jelentésüket tekintve ez a két fogalom meglehetősen különböző.

    Ha azért nem nyertél, mert feladtad, elbuktál. Ha azért nem, mert le lettél győzve, az teljesen más.
    Legalábbis jól teszed, ha így gondolod!

    Nem buktál el, csak még nem győztél!

    És ha nem haltál bele, ha még mindig lélegzel és tudatodnál vagy, akkor elég pusztán annyival tisztában lenned, hogy folytatnod kell a munkát.
    Még keményebben, meg kitartóbban!

    És folytatnod kell, egészen addig, amíg el nem éred a célt!
    Ha így teszel, el fogod érni!

    Ne várd és ne vágyd a könnyű vagy egyszerű utat!
    Bárki fel tud mászni egy vakondtúrás tetejére!

    Csakhogy onnan még nem olyan szép a kilátás. Onnan nem lehet ugyanazzal a jó érzéssel visszanézni a fáradtságos, hosszú és kemény útra, a legyőzött akadályokra, mint a hegytetőn állva.

    Szóval, ne aggódj amiatt, ha a dolog nehéz!
    Vagy ha túl sok az akadály!

    Pontosan ilyennek kell lennie ahhoz, hogy végül átérezhesd azt a könnyfakasztóan boldogító érzést, amit csak akkor fogsz érezni, amikor már győztél.

    És ez a semmivel össze nem hasonlítható érzés nem a gazdagok vagy a szerencsések jutalma. Ezt azok élhetik át, akik nem hátráltak meg az akadályok láttán, hanem képesek voltak újra és újra nekifogni, vagy folytatni az utat, amíg csak szükséges volt.

    Ez az érzés azoknak jár, akik soha nem vesztették el a hitüket saját magukban és abban, hogy végül igenis megnyerhetik a játszmát, amit maguk választottak.

    És te győzni fogsz!
    És átéled majd mindezt!
    Csak csinálnod kell tovább és tovább és tovább!

    Majd meglátod, hogy igazam van!
    Majd meglátod!"

    Eddig a levél.

Kedves BarátomSzívleld meg Dudás Ati szívhez szóló levelét! Soha ne add fel! És írjál Te is motivációs levelet Önmagadnak! Én írok most egyet magamnak!

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula

A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

www.piroskagyulatrening.hu
Piroska Gyula Tréning a Facebookon

  Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra! előadás

A munkában nem megszakadni kell, hanem elvégezni. Hogyan lehetsz 30%-kal hatékonyabb?

Tovább »

Mi közük a kubai luxuskurváknak a vállalkozásodhoz?

Hogyan tud egy magyar vállalkozás kínkeserves helyzetben is túlélni? Jó segítség hozzá ez a könyv.

Tovább »

Egy hajóban evezünk

Írtam egy zsebkönyvet a nevedben a munkatársaidnak.

Tovább »

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva. info@xxxxxxxxxxx

Leiratkozás