Vettem egy naptárat, nincs időm kitölteni

Kedves Barátom!

    Még a naptáradat sincs időd frissíteni, annyira sok feladatod van?

    Ez bizony nagy baj. Miért?

  • Mert állandóan fáradt leszel
  • Mert elvesznek a prioritásaid
  • Mert kapkodsz, és hibázol
  • Mert fontos dolgokat felejtesz el

    Lehet, hogy már többször is hallottad tőlem, de még soha nem hitted el: A munkában nem megszakadni kell, hanem elvégezni.

    Elégedettek az ügyfeleid vagy a főnököd? Ha a válaszod igen, jól végzed a munkád.

    De ez még nem minden.

    Te is elégedett vagy magaddal?

    Ha minden energiádat a munkába teszed, és elveszed az időt a családodtól, előbb-utóbb borzasztóan fogod utálni a munkádat. Vagy még rosszabb: mérges leszel magadra.

    Ne utáld meg a cégedet! Inkább tanuld meg kezelni az idődet!

    Ebben segítek Neked a Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra! előadáson:

Egyrészt a stílus rendkívül szórakoztat, élvezhető és nagyon jól érthető volt, másrészt az adatok újra visszakerültek és látom, hogy mit kell alkalmaznom amit eddig nem tettem.
Mityókné Győrösi Ibolya ügyvezető, WOMI Kft.

Személyes hangvétel, humor és figyelem minden résztvevő felé, ami tetszett. Figyelmesség.Jó hangulatú előadás volt..
Temesi Péter grafikus

Tömören összefoglalja azokat az alaptéziseket, melyeket egy vezető nem hagyhat figyelmen kívül.
Csele Tibor ügyvezető
, TP Wash Kft.

    Szeretettel várlak Téged is a Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra!  előadáson:

Olvasd el a részleteket itt»

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula
A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

Leiratkozás

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva.

Barátom info@xxxxxxxxxxx