Hétzáró gondolat: Mit mondott Piroska Gyula a Gazdasági Rádióban

Kedves Barátom!

    A mai Hétzáró gondolatom rövid lesz!

    Éppen az USA-ban vagyok!

    Itt kint tanulok!

    Reggeltől-késő estig!

    Nem nagyon van időm Hétzáró gondolatot írni!

    De természetesen ezért csőstül kárpótollak!

    Lássuk, mivel!

    Július huszonnegyedikén, pénteken, négy óra öt perckor, a Gazdasági Rádió "Cégvezető" című műsorában, a műsorvezető – Pap Zoli barátom – készített velem egy huszonkét perces interjút.

    Álmaink teljesüléséről és a céljaink eléréséről szól!

    Ott úgy éreztem, nem is mondtam olyan jókat.

    Visszahallgatva meg úgy látom (hallom), hogy mégis csak jól beszéltem

Kedves BarátomDöntsd el Te, hogy jól sikerült-e! Kattints ide a meghallgatásához»

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula

A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

www.piroskagyulatrening.hu
Piroska Gyula Tréning a Facebookon

  Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra! előadás

A munkában nem megszakadni kell, hanem elvégezni. Hogyan lehetsz 30%-kal hatékonyabb?

Tovább »

Mi közük a kubai luxuskurváknak a vállalkozásodhoz?

Hogyan tud egy magyar vállalkozás kínkeserves helyzetben is túlélni? Jó segítség hozzá ez a könyv.

Tovább »

Egy hajóban evezünk

Írtam egy zsebkönyvet a nevedben a munkatársaidnak.

Tovább »

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva. info@xxxxxxxxxxx

Leiratkozás