Már csak hétfőig tudsz jelentkezni

Kedves Barátom!

    Augusztus 25-én, kedden kezdődik a Mérleg tulajdonosi szemmel tréning

    Ha kézbe akarod venni a cég pénzügyeit, akkor erre a képzésre égető szükséged van!

Le vagyok nyűgözve! Az előadás során többet értettem meg a Mérleg és az eredmény kimutatás gyakorlati működéséről, mint teljes egyetemi tanulmányaim során. Úgy érzem, gyakorlatban alkalmazható tudást, tippeket nyertem. Köszönöm!
M.G.
Commit Kft.

Megerősített abban, hogy komolyabb, mélyebb átláthatóbb pénzügyi kontrollt kell gyakorolni. Nem holnaptól, hanem mától!

Sz. Á.
Pénzügyi vezető

Most már nem csak számokat látok a mérlegben, tudom használni a különböző mutatókat. Egyrészt a saját cégünk, másrészt a konkurencia vonatkozásában.
D.Cs.
Rugócenter Kft.

    Ne felejts el regisztrálni
 Mérleg tulajdonosi szemmel tréning jelentkezés»

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula
A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

Leiratkozás

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva.

Barátom info@xxxxxxxxxxx