[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

De már annyit költöttem rá



Kedves Barátom!

     Mit mondanak a cégvezetők arra, hogy a marketingjük nem működik rendesen?

    “Tudom, de már annyit költöttem rá.

     Általában a következő történik:

  • a cégvezető tudja, hogy manapság az online marketing fontos, ezért készíttet egy csilli-villi oldalt olyan másfél millióért
  • a színes-szagos oldal a megígért egy hónap helyett fél évig készül és kétszer annyiba kerül, mint eredetileg
  • kész az oldal, de a látogatók száma alulról súrolja a hármat

    Ezután a leleményes vezető és a marketingese megpróbálják felturbózni az online marketinget. Hogyan? 

    Felkeresnek egy Facebook szakértőt, aki mindössze félmillióért el is készít egy kampányt. 

    A kampány hoz ugyan egy halom látogatót, de valahogy senki sem akar vásárolni

    Aztán jön az ötlet: akkor hirdessünk máshol

    Hasonló eredmények, pontosabban bosszantó eredménytelenség. Felesleges, de legalább jó drága volt.

    Hogyan lehet végre működtetni az online marketinget? 

    Mikor fog már többet hozni a konyhára, mint amennyit visz

    Ezt fogja megmutatni Elad Hadar az Online Marketing Bomba tréningjén. 

    Van egy jó hírem: nem kell hozzá sem új oldalt készíttetned, sem új szakértőt felfogadnod. 

    Gyere el, és hallgass meg egy épelméjű marketing stratégiát:

     Jelentkezz a tréningre itt»
 

 


 

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula
A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

Leiratkozás

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva.

Barátom info@xxxxxxxxxxx