Itt valami erősen készül

Kedves Barátom!

    Nagy esemény készül.

    Mitől lesz nagy?

    Mert nem találsz még egy alkalmat, ahol ennyi praktikus, életszerű és azonnal használható tudást kapsz ilyen rövid idő alatt.

    Egy nap, ami csak a cégvezetőkért jön létre.

    Annyit elárulok, hogy az előadók között leszek én is és Kasza Tamás barátom

    Mindketten lelkesen készülünk rá.

    A részleteket később írom meg Neked.

    Az már nyilvános, hogy a nagy esemény november 5-én, a vecsési Hotel Stációban kerül megrendezésre.

    Írd be a naptáradba, és hegyezd az egered, hiszen hamarosan megindul rá a jelentkezés.

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula
A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

Leiratkozás

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva.

Barátom info@xxxxxxxxxxx