Hétzáró gondolat: Mit tanulhatsz a kutyakereskedőktől

Kedves Barátom!

    Hát, ebből a Hétzáró gondolatból Hétkezdő gondolat lett!

    Elnézést érte!

    Az történt, hogy kint voltam Erdélyben „Az értékesítés titkai” tréninget tartani.Kaptam egy felkérést, hogy segítsek.

    Ezért hát karitatív jelleggel segítettem konzultációval két fél, meg egy teljes éjszakán keresztül egy számomra nagyon fontos szervezetet.

    Megérte!

    Boldog vagyok tőle!

    Így kissé elmaradtam az alvással!

    Meg minden egyéb dolgommal!

    Most érem utol magam!

    Na, de nem erről akarok Neked írni!

    Hanem arról, hogy mit tanulhatsz az amerikai kutyakereskedőktől.

    Van egy értékesítési technika, amit az értékesítési szakma puppy dog” technikának hív.

    Azaz kiskutya” technikának!

    Miről szól ez?

    Nézzük meg!

    Elmennek a szülök a hét éves kislánnyal az állatkereskedésbe. Mutatják neki – az általuk előre kinézett – húsz dolláros, fekete keverék kutyakölyköt.

    De ahogy mennek oda a fekete kiskutyához a boltban, a kislány meglát ott jobb oldalon egy ötszáz dolláros, tündi-bündi, fehér gombóc Havaneze kiskutyát.

    „Anyu! Én ezt a fehéret akarom!

    „Nem kislányom! Nézd ott azt a kis gyönyörű feketét! Az milyen aranyos!

    „Apu! Mondd meg az anyunak, hogy én azt a fehéret akarom!

    Kialakul egy jó kis állóháború!

    A kereskedő erre ügyesen a következőt mondja:

    „Van egy javaslatom! Odaadom egy hétre ingyen ezt a fehér kiskutyát. Mert látom, hogy a kislány nagyon akarja.

    Vigyék el nyugodtan.

    Egy hét alatt meglátják, hogy egyáltalán a kutya megszereti-e Önöket. Meg hogy Önök is hogy tudnak alkalmazkodni hozzá.

    Ha nem jól sül ki a dolog, nyugodtan visszahozhatják

    Ha pedig megkedvelik egymást, ráérnek egy hét múlva fizetni az árát.

    Szerinted hány kiskutyát vittek vissza egy hét múlva?

    Egy hét múlvára anyus és apus lehet, hogy már jobban szeretik azt a kutyát, mint a kislányuk.

    Hát ez a „puppy dog” értékesítés!

    Neked van-e „puppy dog”-od a cégedben?

    Ha nincs, érdemes kialakítani!

    Hogyan?

    Mondok (írok) példákat!

    A „puppy dog” a terméklétrád legalsó tagja!

    Ez a belépő terméked!

    Valami olyan cucc, ami vagy ingyenes, vagy annyira olcsó, hogy hülye lenne nem kipróbálni az ügyfél.

    Ilyen „puppy dog” például az autókerekedőknél az ingyenes próbaút

    Sőt!

    Az élelmesebbje ma már egy egész hétvégére odaadja az autót ingyenes kipróbálásra.

    Férfiember két napig nyekteti azt az autót. Beállította az ülést, a tükröket, a műszerfal világítást és a rádiót. Bejáratta kicsit a motort, és bekoptatta a fékeket.

    Hát most már egész biztosan kell neki!

    A múltkor volt egy Hyundai autókereskedő srác az egyik tréningemen. Mondta, hogy az egész hétvégére próbaútra elvitt autókat mindig eladják utána a delikvensnek.

    De ilyen „puppy dog” például a szoftver kereskedőknél az egy hónaposingyenesen kipróbálható demó verzió

    Az én szolgáltatási palettámon ilyen a „Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra!bevezető előadás.

    Ugyanez a nyelviskolákban az ingyenes próba óra.

    De ma már gimnáziumok is csinálnak ilyent. Hogy egy nyílt nap erejéig fogadják a felvételiző nyolcadikosokat.

    Tulajdonképpen valahol minden „Vegye meg! Ha nem tetszik visszatérítjük az árát.” megoldás is „puppy dog” technika.

     Rengeteg variáció van a „puppy dog” technikára!

    Kedves
BarátomTaláld ki és dolgozd ki teljesen a saját „puppy dog”-odat! Meglátod, jól fog működni!

Az Erő legyen Veled:

Piroska Gyula

A cégtulajdonosok barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a cégtulajdonos

www.piroskagyulatrening.hu
Piroska Gyula Tréning a Facebookon

  Ketyegjen a cég, mint a Doxa óra! előadás

A munkában nem megszakadni kell, hanem elvégezni. Hogyan lehetsz 30%-kal hatékonyabb?

Tovább »

Mi közük a kubai luxuskurváknak a vállalkozásodhoz?

Hogyan tud egy magyar vállalkozás kínkeserves helyzetben is túlélni? Jó segítség hozzá ez a könyv.

Tovább »

Egy hajóban evezünk

Írtam egy zsebkönyvet a nevedben a munkatársaidnak.

Tovább »

© 2015. Piroska Gyula Tréning Kft. Minden jog fenntartva. info@xxxxxxxxxxx

Leiratkozás