Megoldás fogászati problémájára

2012. januárban felkerestem egy fogorvost, hogy teljes, alsó-felső fogsort készítsen nekemAhogy teltek a hetek, hónapok egyre nagyobb fájdalmakat éreztem az állkapcsom körül, majd egy idő után az egész fejem fájt kibírhatatlanul. Folyamatosan gyógyszereket szedtem ennek csillapítására….Szerencsémre ebben az időben kaptam egy szórólapot, amelyben az EKVIDENT hirdette, hogy a fogászat náluk nem a megszokott módon történik. Felkerestem hát. Valóban az addigi megszokotthoz képest egész más hozzáállással, és szakmai tudással találkoztam. Az első olyan alkalommal már minden olyan információt megkaptam, amire csak kíváncsi voltam… Az EKVIDENT-nél olyan baráti gesztust kaptam, ami nem elvárható senkitől sem. Mivel látták rajtam, hogy mennyire szenvedek, a leggyorsabb, legprofesszionálisabb segítséget kaptam….Ami a legfontosabb! Amit ígértek azt maradéktalanul meg is kaptam. Most már másfél hónapja élek az új fogaimmal gondtalanul, fájdalommentesen. Azóta tudok harapni, rágni, enni. Újra szeretek étkezni! Nem kellett mit megszokni, a második nap óta teljesen rendben vagyok. Ebben a csapatban olyan embereket ismertem meg, akik barátként kezelik embertársaikat, és nem hagyják cserben. Ha valaki rájuk bízza magát csukott szemmel, és nyugodtan tegye!”  M. Zoltán (Szeged)

 Tudta Ön, hogy a fogazat állapota a test számos területén tud problémákat, elváltozásokat okozni. Ezek orvoslásához sokszor nem elegendő 1-1 tömés, gyökérkezelés vagy korona elkészítése. Szükséges vizsgálni az alsó- és felső állcsontok egymáshoz való viszonyát, a fogak érintkezését. Tapasztalta már a következő tünetek közül, bármelyiket? Fejfájás, orrlégzési nehézségek, fogszorítás, kattogó rágóizület, evés közben elfárad az izomzat, fogcsikorgatás.

 MINDEN FOGÁSZATI PROBLÉMÁRA MEGOLDÁST ADUNK!

 Eredményeinket megtalálja a

www.ekvident.hu

honlapon!

Kérjen időpontot személyes konzultációra!

Csatáriné Miskolczi Gabriella

Ügyfélkapcsolati vezető

+36304750863

Az Ön adatairól az Ekvident Kft.  személyes kapcsolatból, névjegyből, önkéntes regisztrációból, nyilvánosan megvásárolható, illetve elérhető marketing adatbázisban rögzített, vagy az interneten elhelyezett, bárki számára hozzáférhető, nyilvános adatbázisból szerzett tudomást. Az adatokat titkosan kezeljük, harmadik fél számára nem továbbítjuk. Az adatokat kizárólag az Ön megkeresése és tájékoztatása céljából használjuk fel. Amennyiben a későbbiekben úgy dönt, hogy nem kíván hírlevelet kapni, a lenti "Leiratkozás" linken ezt bármikor megteheti. A leiratkozás után adatait azonnal töröljük a nyilvántartásunkból.

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide